poezija duše

ponedjeljak, 04.02.2008.

NA GRANICAMA









Srećemo se na granicama
Na tren se trgnemo
iz obamrlosti i bezvoljnosti
pa kad prođe prva zasljepljenost
razaznajemo obrise u daljini
Prikupljamo hrabrost za dodir ili riječ
i otiskujemo se do
granica svojih skučenosti
nesigurna koraka
nejasnih očekivanja
Prilazimo oprezno jedni drugima
Vrebamo krišom znakove slabosti
razmjenjujemo u neprepoznavanju poglede
A onda, preplašeni nečijim osmijehom
bježimo natrag u sigurnost
svojih strahova

-- -- --

U sigurnost svojih strahova
natrag bježimo
preplašeni nečijim osmijehom
Razmjenjujemo u neprepoznavanju poglede
vrebamo krišom znakove slabosti
Prilazimo oprezno jedni drugima
nejasnih očekivanja
nesigurna koraka
Otiskujemo se do
granica svojih skučenosti
i prikupljamo hrabrost za dodir ili riječ
Razaznajemo obrise u daljini
pa kad prođe prva zasljepljenost
na tren se trgnemo
iz obamrlosti i bezvoljnosti
Srećemo se na granicama

04.02.2008. u 12:08 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?


posjetitelja


Copyright © Poezija duše

Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.
Hvala!



ŠTO?

Ovaj blog sadrži pjesme koje ja napisah. Različitih tematika, raznih stilova, s rimom ili bez nje,..
U svakom slučaju, ovi stihovi preslika su moje duše - ogoljele, beskrajne,čiste.

Kao što reče jedan moj prijatelj "buldog":
Noćas mi duša narasla, svemir u nju stane.

KOME?


Otvaram se svima koji pišu, koji uživaju u poeziji, koji me znaju i svima koji slučajno zalutaju na moj blog.
Unaprijed hvala na posjetima i komentarima.

ZAŠTO?


Namjera mi je bila predstaviti moje pjesme javnosti i na ovaj način. Neki ih već dobro znaju, neki će pročitati ove stihove po prvi puta. Jednima će se svidjeti, drugima ne. No, ukoliko nekome uljepšam barem jednu minutu - moja misija je ispunjena!

MISAO VODILJA


Vi gledate stvari kakve jesu i pitate - zašto?
Ja sanjam stvari kakve nikad nisu bile i pitam - zašto ne?
(G.B.Shaw)


POVIJ ME U PJESMU...

Povij me u pjesmu,
riječju me podoji.
Kad ne bude me više -
rastoči me u stih !


PJESMA KOJA TO NIJE

Bez riječi je moja pjesma,
prazan okvir moje duše.
Presahla su moja vrela.
Moje muze utihnuše.

POŽELI...


...i bit ću ti jutro, neprospavana noći
bit ću ti vrisak, bezglava tišino
bit ću ti ušće, nabujala rijeko

Poklon prijatelja:
RIJEČ

Riječi su Tvoje uronjene
u kristalne suze
što niz prljava lica naša teku
i čiste pore, dubinski i snažno...

Riječi su Tvoje svijeće
što nam svijetlo daju i put osvjetljuju
jer izgubljeni smo mi bez njih

Riječi su Tvoje cvijeće
u čijem se mirisu kupamo
da otklonimo trulež...

Riječi su Tvoje voda
živa voda, što teče iz Srca Tvoga
i život nam njome napajaš...

Riječi su Tvoje stopljene u pjesmu
Prožeta duhom Tvojim
naša je poezija duše...

Defton

MOJ SHOGOR

Streha

MOJ NEĆAK

Dorian

SVRATIM DO NJIH...

Auroraisa
Bez šavova
D.D.
Defton
Desert rose
Diabolica
Dida
Dražen
Dream_maker
Dubinama sebe
Đus
Exnesretnaslika
Galijanus
fra Gavun
Irnan - NPZ
Istina o životu
Ivica Smolec
Koraljka
Laetitia Dale
Laura
Little words of mine
Mala Anja
Marija
Mary2210
Miris dunje
Mladamama
Mladen
MojMiha2
Morska zvijezda
Mrak66
N@t@
Niskozemac
Odmor za umorna srca
Palomine zvijezdice
Pipi
Pipi duga
Promatram, razmišljam
PROROK (!)
Pticabezkrila
Purpulica
Ringišpil
Ru
Safiris
Scorpions2
Sewen
Spark
Sudbino nepoznata
Tayana
Tinolovka
Tratincicamala
Tražeći sebe
U sjeni vrbe
Viam Inveniam
1step2far
Zauzeti
Zarobljeno more
Zrakoplov

O MENI ...

Mirjana Marković.
Hercegovka u Velikoj Gorici.
Udana; dva sina, jedna kćer.
Omiljena boja ljubičasta.
Volim ruže.
Ne volim hladnoću.
Uživam u dobroj glazbi i dobrim filmovima.
Volim spavati.
Ne volim kućanske poslove, pogotovo pranje posuđa.
Volim suho cvijeće i ukrase kojima je jedina svrha da budu lijepi.
Obožavam dalmatinske klape.
Željela bih posjetiti piramide u Egiptu.

MOJE PJESME

(Ne)buđenja
Bježim
Gradim kule od osmijeha
Uspavanka
Jednostavno jesi
Nisi sam
Muk
CT
Naricaljka zvijezda
Epilog
Samoća
Praznine
Pjesnik
Mene ne
Pogledi
On je pamti
Nek' da mi se
Aba
Šapat iskona
Bez mene
Ti
Nedostajanje
Molitva
Kad poželim ugasit vatre
Na granicama
U crkvi usnulog Isusa
Potraga
Odsjaj neizbježnog
Povratak
Budi tu
Oporuka
Dom anđela
Bol
Želja
Kavez
Snovi
Vjetre
Poziv
Pobjeda
Od visina strah
Ispunjenje
Umjesto hvala
Zagrljaj zemlje
Moj otac je stijena
Kraljevstvo snova
Otiskivanje
Pjeva mi šuma
Kad budem vatra
Zbog tebe
Meko je moje krilo...
Uzmi me
Shabel
Šapat
Dodir srebra
U meni kiše
Utjeha
Dodiri
Oči boje djetinjstva
Omeđena javom i snom
Moja žita
Odgovor
(Ne)zaborav
U daljini jablani
Oproštaj
Naslućivanje
Osluškivanja
Jesen
Jednom još
Tko mi te uze?
Tounjčica
Znaš li...
Doba škorpiona
Ti si taj
Oluja
Otkrivenje
Little girl...
Nad provalijom
Zemlji Hercegovoj
Pitam se
Bit ću tu
Početak
Predah
Desire
Rijeka sam, tiha
Za kraj...
Odabiri
U mojoj kosi...

Web Counter