Kreativka u akciji

16.02.2009., ponedjeljak


Vesta i kaktusi…
Uspjela sam isplesti još jednu vestu, ostalo je samo da je spojim, tako da ćete konačan rezultat vidjeti u idućem postu. Sigurno će vam se činiti poznato, uzela sam isti uzorak kao na vesti iz jednog od ranijih postova. Ova je nešto duža, rukavi i leđa su pleteni samo pravo. Boja je slična, no ipak malo drugačija. Prošarana svjetlo plava.
Vunu sam kupila ne planirajući što ću plesti, svidjela mi se, no oduševljenje je splasnulo nakon što sam isplela jedan dio i stavila ga na kožu. U trgovini mi se nije činila oštrom, naprotiv, imala sam osjećaj da je nježna i ugodna. Baš!
Iskreno, ne znam kako i kad ću je nositi.


Photobucket


Volite li kaktuse? Ja baš i ne. I ne znam ništa o njihovom uzgoju, znam samo da imaju oštre bodlje. Svi u kući ih vole, svako malo kupe novi pimjerak, ali briga oko njih baš im i ne ide. Nakon što su se dva ljepša primjerka osušila ( i ja se pitam kako su se jadni uspjeli osušiti, a svima je poznato da ne trebaju puno vode), odlučila sam ih presaditi i ipak, malo češće zalijevati. Pri tom redovito napunim prste onim sitnim bodljicama i onda ih satima pokušavam iščupati!

Photobucket

Photobucket

- 16:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.