Kreativka u akciji

22.12.2008., ponedjeljak


Zimski kolačići…
Svi su ovi kolači rađeni po jednom receptu. Zvjezdice sam spajala pekmezom i posipala mljevenim šećerom, mjesece sam isto spajala pekmezom, ali njima sam gornji sloj uronila u čokoladu i malo ukrasila mrvicama.
Za boriće sam upotrijebila pola recepta, uz dodatak nekoliko kapi ekstrakta od kivija ( može se upotrijebiti i klasična boja za kolače ), potom sam dio svakog kolačića uronila u čokoladu, pa u kokos. Oni su više dekorativni, premda im okus ekstrakta daje odličan okus.
Kiflice su isto pola recepta, ispadne ih oko 70, uronila sam ih u čokoladu pa u kokos. Tko ne voli kokos može upotrijebiti mljevene orahe, badem ili lješnjak.
Dakle, ovim receptom možete raditi bilo kakve kolačiće, ovisno o mašti i kalupima kojima ćete ih rezati.


Photobucket


Temeljni recept:
15 dkg glatkog brašna
35 dkg oštrog brašna
15 dkg sitnog ili mljevenog šećera
25 dkg margarina
2 cijela jaja
1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo

Umijesiti glatko tijesto, razvaljati na debljinu od oko 3 mm, izrezati i staviti u lim. Lim nije potrebno premazivati uljem i brašnom kao što to radimo kod biskvitnih kolača, dovoljno je da je lim potpuno suh. Kad su pečeni malo ih gurnete sa strane i oni se sami odlijepe. Za svaku sigurnost može se upotrijebiti papir za pečenje kolača ili folija ako vam se u limu hoće primati za podlogu. Peći oko 8 minuta na temperaturi 180 stupnjeva. Važno je da ne posmeđe, moraju ostati svjetli.

- 21:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.