Kreativka u akciji

01.09.2008., ponedjeljak


Otišle laste
Photobucket

Nekoliko dana unatrag gledala sam lastavice kako se skupljaju na žicama dalekovoda. Znak da se spremaju za odlazak. I danas… nema ih…
Znači li to da se ljetu polako približava kraj? Da godi navući čarape i obući duge rukave!
Ima i jesen svojih draži, ali ljeto mi je najdraže godišnje doba. Dva tjedna u Vrboskoj na otoku Hvaru bila su nezaboravna. Samo sam se izležavala u hladovini, sunčala i kupala i ne radila ama baš ništa. Pogled su mi mamile jahte, neke od njih bile su vrlo impresivne i hm…, baš sam se pitala tko su im vlasnici?
Obišli smo Jelsu, Starigrad, i grad Hvar. Vidjeli neke od poznatih faca kako se šepure. Sve u svemu bilo je OK!
Digitalac mi je još na servisu (kao – bili su godišnji i pozivaju se na rok od 45 dana za popravak jer je još pod garancijom). Još par dana, a onda će me čuti!
Ovih dana ponovo sam uzela igle u ruke, malo pletem, malo heklam, ovisno o raspoloženju.
Danas je počela i nova školska godina, pa su i moja dječica uspješno startala. Opet gužve u gradu, pune knjižare i trgovine. Pitam se zašto svi čekaju zadnji dan da obave kupnju. . I ja sam jedna od tih…eh, baš sam neka…!
A crna brojka od 18 poginulih ovog vikenda na našim prometnicama je zabrinjavajuća. Samo se nadam da će svi vozači misliti da su ta djeca opet svakodnevni sudionici prometa!

- 22:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.