Kreativka u akciji

23.05.2008., petak


Napokon…
Dan po dan, prođe mjesec ko' rukom odnesen.
A gdje se bilo, što se radilo?
Svibanj je mjesec koji mi ne ostavlja puno izbora, ipak sam ja 'gospođa sa sela', i kad već posjedujem zemlju red je da je iskoristim na što bolji (isplativiji) način. Tako da već nekoliko godina crnčim i ubijam se u uzgoju industrijskog povrća. Ne žalim se, bio je to moj izbor otkako sam svojevoljno napustila posao koji sam doslovce mrzila, i na radno mjesto odlazila kao na stratište.
No, da vas malo razuvjerim, od tog se biznisa čovjek ne može obogatiti, ali se može pristojno živjeti. Sve ovisi o očekivanjima. I vremenskim uvjetima, prvenstveno. Proteklih smo dana zasadili oko 14000 sadnica paprike i oko 3500 sjemenki krastavaca. Fotke će uslijediti kad će se nešto konkretno moći vidjeti.
Između ostalog našlo se vremena i za izlet u Međugorje i Makarsku. Put je bio pomalo iscrpljujući, ali vrijedilo je. U Međugorju sam bila prvi put, bilo je dojmljivo, svakako ću otići ponovo. A pogled na more me kao i svaki put potpuno dotukao. Uvijek žalim što nemam priliku živjeti negdje uz more…
A jučer smo prošetali gradom, evo nekoliko sličica iz Koprivnice i okolice.
Paviljon u središnjem gradskom parku, omiljeno mjesto mladih već generacijama…

Photobucket

Izletište Podravkinog Rekreativnog Centra popularno nazvanog P.R.C. Oaza mira u prirodnom okruženju…
Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 22:50 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.