Kreativka u akciji

04.04.2008., petak


Evo me…
Zar je već toliko vremena prošlo od zadnjeg posta…?
Nisam ni lijena, ni neodgovorna, samo sam prezauzeta i trenutno toliko umorna da spadam s nogu. Ovih dana se bavim vrtom, plastenikom, čišćenjem dvorišta… naravno, koliko mi to vrijeme dozvoljava.
Kupila sam lukovice ljiljana, kala, gomolje dalija, hostu, i još neke neke nove vrste kojima nisam mogla odoljeti. Jedva čekam da narastu i procvatu.
Uspjela sam završiti i neke heklane radove koji su dugo stajali i eto, dočekali su svjetlo dana. Ovaj prvi rad sam započinjala nekoliko puta i parala nekoliko puta, toliko ne naživcirao. Nije ni kompliciran, ni prezahtjevan, ali volim raditi sve u komadu. Ovaj se radi komadić po komadić da bi se dobile ove veće rupice na sredini.
Ipak, bio mi je neodoljiv i uspjela sam ga završiti. Obećajem mustru sljedeći put ako se netko od vas želi okušati, sigurna sam neće vam biti žao.
Rađen je koncem Ljiljan 40 i iglicom br. 1.
Dimenzije promjera otprilike 30 cm.

Photobucket

Photobucket


U arhivi se nagomilalo časopisa i mustri, odlučila sam vam neke od ljepših pokazati.
Nešto i pletem, uskoro će biti gotovo. Kad završim, odlučila sam malo vesti. Kupila sam panamu i konce, izabrala mustru i jedva čekam da počnem. O tome uskoro…

Photobucket
- 21:18 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.