Kreativka u akciji

23.02.2008., subota


Zamirisalo proljeće…
Već par dana krenem pisati post, s jedne strana kavica, s druge rokovnik s šalabahterima(da, da…šalabahterima, dok sam ja išla u školu o informatici se još uvijek samo sanjalo). Nemojte misliti da sam stara, ja se osjećam mlado(… jako mlado).
I krenem, dakle, pisati post, ali prije pogledam druge blogove i čitam, čitam, čitam…
Naletim na nekog novog, zanimljivog, nečija priča me zaintrigira, pa odem na drugi post… toliko je toga da više nemrem sve pratit!
Vani je zatoplilo, danas je bio predivan dan i gotovo od jutra do mraka sam provela vani. Čak sam danas vidjela jednog žutog leptira i baš me razveselio. To znači da je proljeće pred vratima. To se vidi i po tulipanima, narcicama i zumbulima kojima se već naziru cvjetne glavice. Ovo je samo dio mog kamenjara koji jako volim i jedva čekam da procvatu lukovice koje sam tu na jesen posadila.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Polako dolazi vrijeme kad ću svoje iglice, vunice i konce morati pospremiti u kutije jer ja sam kao medo, samo što on spava zimski san, a ja zimu provodim u kući a proljeće, ljeto i jesen izvan kuće.
Pletenje je stalo, osim jednog rada, a to je započeta vesta ipak neće čekati jesen namjeravam ju završiti pošto-poto. Vuna je zgodna, šarena, mekana i ugodna za kožu.
Još jedan rad za koji se nadam da neće završiti u kutiji (…a kutija je sve veća i veća…) to je slika za jedan jastučić iz jednog stranog časopisa i u konačnici bi trebao izgledati jako lijepo.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.