Kreativka u akciji

03.02.2008., nedjelja


U boji lavande…
Moja verzija najtraženije kapice na blogu ( mrs. Incoknito) je gotova. Daleko od originala, priznajem, ali s obzirom da je prva koju sam ikad napravila sama, izuzetno sam ponosna na svoj uradak. Nakon Goce i moje malenkosti, Dea, nisi li ti na redu odgovoriti na izazov? Dakako, nemoj se osjećati prozvanom, ali voljeli bismo vidjeti i tvoju verziju. Druga je već u izradi i vjerujem da će biti bliža originalu.

http://i247.photobucket.com/albums/gg124/martinissa/IMG_0606-1.jpg
Photobucket

Od iste vune prošlog sam tjedna napravila i jedan zgodan pulover. Pofotkala sam se u njemu, ali drage moje, tu fotku ne budete vidle! Čak sam sama sebi djelovala očajno… Dakle, na sljedećem postu otvaram raspravu na temu: '' Kako se riješiti suvišnih kilograma?'' Nikada do sad nije me bilo toliko… S visinom 164 cm, idealna težina do sad bila mi je 55, maksimum 60 kg, i nikad mi nije bio problem slijediti taj trend. Fino sam papala bez ustručavanja kolačiće i razne ine slastice… uvijek neopterećena viškom kilograma. Ali sad se nekaj potrgalo i ima me dobrih desetak kg viška…
I sad taj divan pulover na kojem sam toliko radila, omiljena boja lavande, i krajnja slika užas! Dakle, poduzeti nešto pod hitno!

http://i247.photobucket.com/albums/gg124/martinissa/IMG_0579-1.jpg
Photobucket

Za kraj vam nudim jednu ideju, za sve vas koje volite plesti šalove. Premda se njihova sezona bliži kraju, možda vam posluži za sljedeću zimu.
Šal s jedne strane ima prorez , a s druge strane našiveni džepić koji se zatvara prišivenim čičkom. Džepić služi primjerice za mobitel ili mladima za novčanik i sl.
Dio na kojem je džep se provuče kroz rupu i dođe naprijed. Ne znam hoće li se dobro vidjeti, probala sam staviti slike da ih možete vidjeti povećane ali nešto mi šteka.

http://i247.photobucket.com/albums/gg124/martinissa/IMG_0603.jpg
Photobucket

http://i247.photobucket.com/albums/gg124/martinissa/IMG_0604-1.jpg
Photobucket



- 18:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.