Kreativka u akciji

27.01.2008., nedjelja


Opet nešto…
Kati nije doma pa nema tko pozirati,a vestica je gotova. Prije spajanja je izgledala ovako:

Image and video hosting by TinyPic


Dok sam je spojila, okolo sam opheklala jednom lepezicom. I ovo je rezultat:

Image and video hosting by TinyPic

Heklanje ide puno brže nego pletenje, a i vune treba nešto malo manje nego kad se plete. Premda količina vune nije upitna, osim ako kupiš zadnja četiri klupka iste… ( kao ja…).
Prošli tjedan sam išla u nabavu vune i nemilo se razočarala. Izbor nije bio ni malo motivirajući. A i prodavačica me razočarala, kaže da je sezona vune prošla i da nemaju nove narudžbe do jeseni…mislim? Ja sam baš pehista! A još pred par mjeseci smo imali privatnu trgovinu u gradu, gdje bi skoro sjela na … kad bi prošetala pogledom po policama. Tada sam kupovala konac za heklanje, i svaki put si mislila kak' bih trebala već nešto i isplesti. I taman kad se odlučim, eto ti ga na!
U veljači krećem put Zagreba, pa ako netko zna gdje ima koja dobra trgovina nek' mi javi, da ne lutam previše…
I za kraj '' jedan od sedmorice veličanstvenih'', Jerry ili Tomy, tko bi ga znao, kad su isti…

Image and video hosting by TinyPic
- 19:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.