Mirisne misli

srijeda, 28.07.2010.

Just4Me

Sedmodnevni program rehabilitacije/ Water Room

Doslovno sam mislila da ću nekome odgristi glavu prije tjedan dana.Pogotovo kad sam počela ljudima prišivati sva ona pogrdna imena kojih sam se mogla sjetiti.Bez milosti, okrutna,udaljena od sebe i sjebana morala sam nešto učiniti za sebe kako bih ponovno postala humano ljudsko biće.Uz malo novca i puno dobre volje osmislila sam sedmodnevni program rehabilitacije kako bih ponovno napunila baterije,utvrdila ciljeve,uzemljila se.



Trebao mi je element vode,puno vode što sam riješila kupnjom tjedne ulaznice za bazene i plan koji je zahtjevao malo discipline i predanosti.

Plan je podrazumijevao ustajanje u šest sati,kavicu i vožnju biciklom do osam kada se otvaraju bazeni.Zatim sat vremena aktivnog plivanja i sat vremena čilanja na Suncu. Nakon toga lagani ručak ,čitanje ili popodnevni spavanac ,a nakon toga ponovno bazeni u društvu djece odnosno igra i zabava.Večer....

Photobucket

Photobucket

Vozila sam nepoznatim ulicama ,a šodrani puteljci okruženi kukuruzima odvlačili su me prema prirodi .

Photobucket

Čilanje na Suncu uz dobru knjigu.



Photobucket

Super je što na bazenima u osam sati nema žive duše pa dobrih pola sata možeš monopolizirati cijeli objekt.Prazninu i pustoš iskoristila sam za bezbrojne skokove u vodu.Weeeeeeee!!!!!Nema boljeg načina za izbacivanje negative.

Photobucket

Sve skupa je završilo svetkovanjem duha i tijela u noći punog Mjeseca.


SCORE:

Ponekad je potrebno napraviti odmak od uhodane svakodnevnice,zbuniti ego i iznenaditi ga promjenom,učiniti nešto za sebe,dati sebi kako bi mogao dati i drugima,napuniti baterije,očistiti tijelo,otvoriti čakre,definirati ciljeve,biti svoj....

Photobucket

LET'S PLAY !!!


28.07.2010. u 12:37 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< srpanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Mirisne Misli o sebi:

"Ali mirisu se ne mogu oduprijeti, jer miris je brat duha. S njim ulazi u ljude, i oni se ne mogu braniti od njega ako žele živjeti. I miris ulazi u njih, prodire u u samo srce, gdje jasno razdvaja naklonost od prezira, gađenje od slasti, ljubav od mržnje. ko vlada mirisima, vlada i ljudskim srcima." (Parfem)


Ventiliram se i definiram kroz :

Aromaterapiju
Reiki
Duhovnost
Masažu
Obitelj
Djecu
Misli
Afirmacije
Glazbu
Energiju
Prirodu
Ekologiju
Ples
Knjige
Pisanje



Iscurilo :
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (9)
Travanj 2010 (2)




mirisne.misli@gmail.com


"Life Is like a Box of Chocolates You Never Know What Your Going To Get!" Forrest Gump

Astralonaut(unplugged)


Kroz otvoreni, rustikalni prozor na zgradi Učilišta nazirem zelene izdanke na divljem kestenu,
crveni krov Starog grada i krpicu sivo obojenog neba.

Kiši.Miris vlažne zemlje uvlači u mene razigranost proljetnica.

Silno se trudim ostati usredotočena i mirna.

Duhovi prirode golicaju mi potiljak i vuku rukave na pletenoj vesti.

Osjećam kotrljanje hladnoće niz kralježnicu , ježenje kože...
Duh je nadvladao tijelo.Predajem se.

Nabacujem smireni osmijeh Mona Lise ,
namatajući uvojke kose na prste lijeve ruke dok drugom pritišćem olovku na papir.

Dubokim udahom obgrlim prostor i vrijeme ,
a zatim tiho i neprimjetno izdahnem sebe kroz otvoreni ,rustikalni prozor pravo u kestenovu krošnju,
stapajući se sa rasplesanim Duhom koji se prosuo po granama napupalog stabla.

Pogledala sam još jednom tu uspavanu ženu i bezglasno joj obećala skoro buđenje…


Mirisne misli

Sigurnost je zamka usnulih, onih koji ne znaju koliko je sjaja radosti u očima probuđenih, čak i dok lutaju.


Sanjao sam da sam leptir koji sanja da je čovjek.Tsuang Tse



I have lived on the lip
of insanity, wanting to know reasons,
knocking on a door. It opens.
I've been knocking from the inside!Rumi