Jutrima osunčanim sam te dočekala,
poput dunja čiji se miris širio,
nošen mislima i osjećajima,
podsjećajući na bakine skute,
na djetinjstvo, prvu ljubav, mladost.
Dunja, zrela i mirišljava,
na ormaru, u toplini sjećanja,
kao svjetionik moje duše,
kao znak moga srca.
Ugostila sam te u sebi,
okupala te čarobnim bojama i mirisom,
snove ti uronila u jesen,
mislima te svojim obavila,
kišu ljubavi prosula po nama i ostavila trag,
mirisni trag dunje, da nas sjeća na naše vrijeme,
prije nego prestanemo
trajati i odemo u vječnost.
Tebi sam podarila sebe,
miris svojih snova i ljepotu trenutka
uokvirenu ljubavlju
mirisne dunje.

Čitajte stihove kao poeziju, kao moj izričaj, ne kao moj život. Stihovi koje pišem nemaju uvijek veze sa mojim stvarnim životom. Oni su tek trenutak zabilježen u vremenu, inspiracija koju ne crpim isključivo iz svog života, nego iz realnosti koja me okružuje!

Richard Clayderman - Ballade pour Adeline

Mirisni tragovi u meni

Miris zrele Dunje


"Posrnut ćete, ali nećete pasti; a ako se i desi - izuzetan slučaj - baš i sam pad, nećete se povrijediti nego ćete, čim se pridignete, produžiti mirno i bodro svoj put. Različiti ste od svega oko sebe, sve vam prijeti i sve vas ugrožava, ali vam se ne može ništa zlo i nepopravljivo dogoditi, jer u vama, od začetka vašeg, živi skrivena i neuništiva iskra životne radosti koja je moćnija od svega što vas okružuje. Samo ćete cijelog vijeka, sve do posljednjeg daha, patiti zbog svog neprirodnog položaja u svijetu u koji ste bačeni. Tako se može reći da vam je, kroz sve mijene i obrate dugog života, dvoje zajamčeno i osigurano: duga patnja i sigurna pobjeda."






srijeda,27.05.2009.

Melem






Ranjeni svemir
ima vrisak groma

suzama meteora
zasutih

plače

sa glavom na pupku
usnama na grudima

mliječni put
melemom zvijezda
previjaš

rane izvidaš

da nestanu ožiljci

(prije nego se probudiš
među mojim srčanim komorama)


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje







update:

potreban mi je malo duži odmor, ne znam kad ću se i da li ću se
vratiti, ali ostavljam vam da čitate do sada napisane stihove....






utorak,19.05.2009.

Dobra večer, ljubavi




Obećavajuća večer
sa zadjenutim
cvijetom čežnje
u kosi
latice rascvjetanog
glasa
u nadiranju
(božanski nektar
na trpezi pripadanja)
miris putenosti
u nosnicama
i razoružani strah
daljina sto prijete

čujes li, zovem te
zvonom srca
što odjekuje

(čuješ li šuštanje boja
što plivaju kroz zrak
u posvećenoj školjci)

puninom
tvoje čiste
(nebom oslikane)
duše




stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje












nedjelja,17.05.2009.

Kad zaboli, do boli




Kad zavijore lampioni
Ulicom nerazumjevanja
Uragan besmislenosti
Je zavladao prostorom
Vrijeme se mjeri otkucajima
Bila u prohodnosti krvnih žila
Čista aritmija neprebola
Gorak ukus načetog zaborava
i rijeka sumnji što se ustalasala.

A jutro je bilo tako obećavajuće
Oblaci skupljeni u pundžu neba
Začešljane zrake sunca
Skliski dodiri uokvirenih iskri
Na zidovima obojenog dana.

Kad se crv nepovjerenja
Uselio u nagrižene odaje bliskosti
Ostala su samo pitanja bez odgovora:
Gdje je nestao sjaj vjerovanja
U čijem se oku polomilo trajanje
Čija je riječ zagrmila snažno
Odronjavajuči se jaukom
I šutnju raspukla da boli, do boli.....



stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje








srijeda,13.05.2009.

Zagrli me




Noge usidrene u lokvi neizvjesnosti
Nakon što je olovni oblak
Zaplakao pljuskom žaljenja
Dan nagnut na pogrešnu stranu
Obilježen okrnjenom nježnošću
Isčitavam zapise sa zamrljanog neba
Dok niču odnekud glasnici loših slutnji
(Pod nogama osipa se vrijeme
I opožaren prizvuk neodređenih riječi)

Pričat ću o sebi misleći na tebe
Vrteći se u krug iscrtan nedoumicama
Vrištat će bolom pogled u nespokoju
Začetim mislima punim strepnje.
Znaš li čega se bojim kad tišina vlada
Odjeka samoće kad utihnu koraci
Na zgarištima opustošenih snova
I svoga straha pitajući se iznova
Gdje sam pogriješila, gdje je granica bola.

Kažeš mi nakon posrnulosti ludovanjem
Svojom noćas si svoj život sagorio i kao
Pepeo ugašene vatre bacio u zrak
Kažem ti vidovito ispruženim dlanovima vjere
Ima još dovoljno vatre u pećinama nutrine
Zagrli me,čuješ li: samo zagrli me.



stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje











petak,08.05.2009.

U tvojim očima





Nevinost trenutka
probuđena rosnim jutrom
u kojem su se ruke
ispružile na čekanje.
Znaš li kako miriše zora
propupalim željama
koje se hrane mislima
iskrenošću nadojenim?
Drhtaj isčekivanja
razapet nutrinom
na dlanovima vremena
u doba cvjetanja.
Neopjevan dodir
nošen povjetarcem
na nepokošenim
livadama snova
uz bezglasni krik
oslobođenih duša.
Jutro u dotoku
miriše čežnjom.
Tvoji pogledi tražilice
uronjeni u dubine
mojih zjenica skrivalica.
Gostimo se susretom
na trpezi stvarnosti
u dotaknutom trenutku
cvata nevinih očiju.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje







nedjelja,03.05.2009.

U ime Nas




Nismo bili slučajni promatrači
nijemost je progovarila
jezikom prepoznavanja
(u slučajnost ne vjerujem)

mi smo se naprosto
morali jednom sresti
jer smo se tražili
I čekali u traženju
i tražili u čekanju
naprosto, mi smo se
dodirnuli dušama
(ili su duše dodirnule nas)

bila je jedna klupa i sunce
i nebo tvoga pogleda
i zemlja mojih očiju
i mi negdje između
gazdilo je povjerenje

dva sna u jednoj stvarnosti
kazaljke vremena zaustavljene
Istim podrhtavanjem damara
(podudarala se htijenja)

disali smo se kao zrak
gorili jednim plamenom
vječne vatre
i naoružavali se spokojem
za zavještano sutra

bio je dodir mekši od svile
i posveta utisnuta sa
unutarnje strane korica
pregršt orošenih drhtavim uzdaha
jutrenje duša i počinak snova
u zagrljaju svetosti naše
(Imaš me - imam te)
ogoljene želje odzvanjale su
najljepšom glazbom nutrine

(dva je imalo veću vrijednost
od plus beskonačno mnogo
kad su se dodirnule naše samoće)
između tvojih ruku

s ljubavlju
sam ti se posvetila
(i potekla je bujicom
rijeka razumjevanja
iz raskopčanih njedara)



stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje










Moj banner:






"Lako je perje pustiti, ali nije ga lako natrag skupiti.
Lako je zapaliti požar ljubavi,
ali tko ga nije spreman uzvraćenom ljubavlju gasiti ~
neodgovorno se poigrava.

Ne reci nikad nikome da ga voliš ako znaš
da ćeš svojom izjavom u njemu probuditi lavinu ljubavi
od koje ćeš pobjeći.
Jer, ranu koju ljubav otvara
samo ista ljubav moze poviti i izliječiti.".....

F.L.