12

subota

studeni

2011

JER LJUBAV JE MOJA....

"Što sam bivao stariji, sve manje su me ispunjavala sitna zadovoljstva koja mi je život pružao i sve jasnije sam shvatao gdje treba tražiti prave izvore radosti i smisla.
Naučio sam da biti voljen ne znači ništa, a da je voljeti sve, da je sposobnost da osjećamo, ono što daje vrijednost i ljepotu našem postojanju.
Gdje god bi se na zemlji pojavilo ono što se može nazvati srećom, bilo je satkano od emocija.Novac nije ništa, moć nije ništa. mnogi imaju i jedno i drugo a ipak su nesretni. Ljepota nije ništa, vidio sam i lijepe žene kao i lijepe muškarce koji su bili nesretni i sa svojom ljepotom. Ni zdravlje nije sve: svatko je zdrav tko se tako osjeća, bilo je bolesnika punih volje za životom koji su je njegovali do samog kraja i bilo je zdravih koji su venuli mučeni strahom od patnje.

Ali sreća je uvijek bila tamo gdje je netko umio da voli i živio za svoja osjećanja: ako ih je njegovao, ako ih nije gazio i potiskivao, ona su mu donosila zadovoljstvo. Ljepota ne pruža radost onome tko je posjeduje, već onome tko umije da je voli i da joj se divi..."

Herman Hese

"LJUBAV JE MOJA KAMENJE..."

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.