02

nedjelja

ožujak

2008

A prayer for the wild at heart, kept in cages.

Image Hosted by ImageShack.us


Priča o ljubavi i ludosti
Jednom davno, svi ljudski osjecaji i sve ljudske
kvalitete nasli su se na jednom skrivenom mjestu na Zemlji.
Kada je Dosada zijevnula treci put, Ludost je, uvijek
tako luda, predlozila: "Hajdemo se igrati skrivaca!
Tko se najbolje sakrije, pobjednik je medju osjecajima.
" Intriga je podigla desnu obrvu, a Radoznalost je,
ne mogavsi presutjeti, zapitala: "Skrivaca? Kakva je
to igra?" "To je jedna igra", zapocela je objasnjavati
Ludost, "u kojoj ja pokrijem oci i brojim do milijun, dok
se svi vi ne sakrijete. Kada zavrsim sa brojanjem, polazim
u potragu i koga ne pronadjem, taj je pobjednik."
Entuzijazam je zaplesao, slijedilo ga je Odusevljenje.
Sreca je toliko skakala da je nagovorila Sumnju i
Apatiju koju nikada nista nije interesiralo. Ali nisu se
svi htjeli igrati. Istina je bila protiv skrivanja, a i zasto bi
se skrivala? Ionako je uvijek, na kraju, svi pronadju.
Ponos je mislio da je to glupa ideja, iako ga je zapravo
mucilo sto on nije bio taj, koji se sjetio predloziti igru.
Oprez nije htio riskirati.
"Jedan, dva, tri." pocela je brojati Ludost. Prva se sakrila
Lijenost, koja se kao i uvijek, samo bacila iza prvog
kamena na putu. Vjera se popela na nebo, Zavist se
sakrila u sjenu Uspjeha koji se muceci popeo na vrh
najviseg drveta. Velikodusnost se nikako nije mogla
odluciti gdje se sakriti jer joj se svako mjesto cinilo
savrsenim za jednog od njenih prijatelja. Ljepota je
uskocila u kristalno cisto jezero, a Sramezljivost je
provirivala kroz pukotinu drveta. Krasota je nasla svoje
mjesto u letu leptira, a Sloboda u dahu vjetra.
Sebicnost je pronasla skroviste, ali samo za sebe!
Laz se sakrila na dno oceana (laze, na kraju duge),
a Pozuda i Strast u krater vulkana. Zaborav se
zaboravio sakriti, ali to nije vazno.
Kada je Ludost izbrojavala 999.999,
Ljubav jos nije pronasla skroviste jer je bilo
sve zauzeto. Ugledavsi ruzicnjak, uskocila je,
prekrivsi se prekrasnim pupoljcima.
"Milijun", zavikala je Ludost i zapocela svoju potragu.
Prvu je pronasla Lijenost, iza najblizeg kamena.
Ubrzo je zacula Vjeru kako raspravlja o teologiji s
Bogom, a Strast i Pozuda su iskocile iz kratera od
straha. Slucajno se tu nasla i Zavist, i naravno
Uspjeh, a Sebicnost nije trebalo niti traziti.
Sama je izletjela iz svog savrsenog skrovista
koje se pokazalo pcelinjom kosnicom. Od tolikog
trazenja Ludost je ozednila, i tako u kristalnom
jezeru pronasla Ljepotu. Sa Sumnjom joj je bilo
jos lakse jer se ona nije mogla odluciti za skroviste
pa je ostala sjediti na obliznjem kamenu.
Tako je Ludost, malo po malo, pronasla gotovo sve.
Talent u zlatnom klasju zita, Tjeskobu u izgorenoj
travi, Laz na kraju duge (laze, bila je na dnu oceana),
a Zaborav je zaboravio da su se uopce icega igrali.
Samo Ljubav nije mogla nigdje pronaci. Pretrazila je
svaki grm i svaki vrh planine i kada je vec bila bijesna,
ugledala je ruzicnjak. Usla je medju ruze, uhvatila suhu
granu i od bijesa i iznemoglosti pocela udarati po
prekrasnim pupoljcima. Odjednom se zacuo bolan krik.
Ruzino je trnje izgrebalo Ljubavi oci.
Ludost nije znala sto uciniti. Pronasla je pobjednika,
osjecaj nad osjecajima, ali Ljubav je postala slijepa.
Plakala je i molila Ljubav da joj oprosti i naposljetku
odlucila zauvijek ostati uz Ljubav i pomagati joj.
Tako je Ljubav ispala pobjednik nad osjecajima, ali
ostala slijepa, a Ludost je prati gdje god ide.

*Nepoznat autor*


kiss

I wish
Želim da me ljudi vole i cijene ovakvu kava jesam!
Želim da nitko nema loše mišljenje o meni!
Želim da svi poštuju moje odluke!
Želim osjetiti pravu ljubav!
Želim svaku sekundu provoditi sa svojim prijateljima!
Želim glasno slušati muziku a da ju nitko ne čuje!
Želim plesati!
Želim raznositi ljubavna pisma!
Želim letjeti!
Želim okusti sve čokolade svijeta!
Želim da više nitko ne plače!
Želim da nema tuge, mržnje, boli!
Želim da ljudi shvate što valja a što ne u ovom svijetu!
Želim da vlada mir i ljubav!
Želim uvijek biti nasmijana!
Želim da moji prijatelji nikada ne otiđu iz mog života!
Želim da ne postoji ljubomora!
Želim da ne pada kiša!
Želim da je duga vječito na nebu!
Želim pjevati na sav glas!
Želim zauvijek ostati dijete!
Želim da me ljudi shvate!
Želim vječito sanjati!
Želim sjediti na oblaku!
Želim biti anđeo!

A NAJVIŠE OD SVEGA ŽELIM DA MI SE
MOJE NEMOGUĆE ŽELJE OSTVARE!!!


kiss

Pozitivno mišljenje kao jedro
Jedna drevna legenda priča o tri muškarca, koji su nosili svaki po dvije vreće. Ali teret nisu osjećali jednako. Vreće su im, jedna sprijeda a druga straga, visjele obješene na drvenoj motki na ramenu. Upitali prvog čovjeka što ima u vrećama. Odgovorio je: "Svi moji uspjesi, sva dobra djela mojih prijatelja, sve životne radosti - u vreći su straga. Skriveni od pogleda, završeni, prekriveni lišćem, ne smetaju mi mnogo. U vreći sprijeda imam sve loše i ružne stvari koje su mi se dogodile. Hodam, zastanem često, vadim ih, promatram, proučavam, mozgam što ću. Stalno sam s njima, i mislima i osjećajima. Stalno radim na njima."
Taj se čovjek često zaustavljao, gledao unatrag, mučio nad sobom i napredovao malo i vrlo sporo.
I drugog su čovjeka upitali isto. Rekao je: "U vreći sprijeda nosim moja dobra djela, spoznaje o vrlinama. Često ih gledam, vadim i pokazujem drugima. Vreća na leđima sadrži greške i moje slabosti. Ponesem ih sa sobom kamo god krenem, jer one su moje i ne mogu ih tek tako odložiti na stranu. Usporavaju me, ponekad su veoma teške."
Treći je čovjek odgovorio: "Na prednjoj vreći napisao sam riječ "dobrota". Prepuna je pozitivnih misli, dobrih ljudskih djela, svih dobrih stvari koje sam imao i učinio u životu, misli o mojoj snazi. Ta mi vreća nije teška. Naprotiv, poput brodskih jedara, pomaže mi u kretanju naprijed. Vreća na leđima ima natpis "loša sjećanja" i prazna je, jer samo joj odrezao dno. O svemu što mi se loše dogodilo, o lošim mislima koje kadikad o sebi imam, o zlu koje od drugih čujem, malo razmislim i bacim ih u tu vreću. Kroz rupu to ode zauvijek. Ja sam slobodan. Ja nemam tereta koji bi me usporavao u hodu."
Tri su jedra o kojima čovjek govori : pozitivno o sebi , pozitivno o drugom , pozitivno o situaciji . Jedra pozitivnog mišljenja!Svi smo rođeni da sami biramo misli koje će nam usmjeriti život . Izaberimo onda jedra s kojima se najdalje stiže...

kiss

<< Arhiva >>