MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

13.10.2004., srijeda

Malo nešto zemljopisa o Parizu

U nedostatku zanimljivosti u BB kući, sve dok novi projekt ne stupi na snagu, bacio sam se na čitanje.
S obzirom da su mi oduzeli knjigu Centralni Nervni Sustav , malo sam proučavao zemljopis, da znam gdje ću pobjeći kad otkriju tko je "zaslužan" za radijaciju u užem središtu grada. Skužio sam da mnogi ljudi bježe u Pariz, pa sam nekako pomislio da se tamo lako sakriti. Inače, najpoznatija žena Pariza se zove Liza. Gle rime. Jer se glavna pariška ulica zove Lizine Šanse (ili Šanze Lize, il po engleski Elajzas Čensiz). Simbol Pariza je Ajfelov toranj, koji sam uvijek mislio da je kosi, jer je susjedova "nadprosječno inteligentna" žena ponosno spominjala kako je posjetila Kosi toranj u Parizu. Inače, skužio sam zašto se Ajfelov toranj tako zove. To je zbog amerikanaca koji su tako smotani pa uvijek negdje pogrešno zakorače, a sve što se može čuti nakon tog njihovog pogrešnog koraka je:" I fell!!!" Ovo je inače moja teorija, a po knjigama kruže dvije druge. Po jednoj, strukturalističkoj, Ajfelov toranj je zapravo, rendgenska slika prototipa današnjih nebodera. (Ako je to točno, ne čudi me zašto su ljosnuli blizanci.) Po drugoj teoriji, simplicističkoj, Ajfelovim tornjem je njezin graditelj (koji je bio jednako pismen ko i ja) ispisao svoj inicijal. Jedini je problem što nije znao dobro pisati pa nije znao da se njegovo ima piše sa E. Da je to znao, toranj bi danas izgledao poprilično drugačije.

Možda bi trebao dati ovima u Big Brother zadatak da naprave Eifellov toranj? (Po simplicističkoj teoriji.)

- 23:55 - Mijaukni ako imaš što (4) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>