MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

10.10.2004., nedjelja

Mission off

U hitnom postupku. Povlačenje s terena. Situacija se zakomplicirala u Big Brother kući, a ja ću vam reći zašto nije. Inače Krešo uopće nije poludio zbog utjecaja na mozak otrovnih radioaktivnih para koja su isparavala iz konjskih govana. Konj uopće nije zapravo radioaktivni mačak Iznogud. Krešin mozak uopće nije najmanje površine pa zato isparavanje nije moglo najbrže djelovat. Niti je isparavanje djelovalo na Ozrena... a zatim na Filipa... pa na Zdravka. Na žene isparavanje ne djeluje. To zahtijeva istraživanje. Moram priznati žene nije lako ubiti. A kako uopće ubiti stvorenje koje može krvariti 7 dana i ostati živo? Tako da me ne čudi ne djelovanje radijacije.
Naravno da sam znao da će neurološke supstance kojima sam hranio Iznoguda kako bi ličio na konja, imati takav učinak. Sve sam ja to predvidio... not!
Iznogud je tako gluuup!!! Pa zar je baš morao napravit seansu govana po travi svud okolo. A lijepo sam mu rekao da ih zatrpava ko svaka normalna mačka!
I tako, nakon što je uočeno ogromno neobjašnjivo radioaktivno zračenje u području BB kuće i kad se počela Nasa raspitivati, odlučio sam povući svog špijuna s bojišta.
Izgleda da ću morati promijeniti plan. Kažu dolaze dva nova kandidata. Sad samo moram smisliti kako mačka pretvoriti da izgleda ko čovjek...

- 23:30 - Mijaukni ako imaš što (5) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>