MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

08.10.2004., petak

Počelo je

Heheheh, netko mi se smijao kako moj uljez nije nevidljiv i to. A vidite sada! A??? Tko je novi član Big Bradera? Konjić poni? Nadajte se. To vam samo liči na konja. To vam je moj špijun mačak. To je zapravo Iznogud (zar ne prepoznajete boje?) koji je bio pod koncentriranom primjenom brzodjelujućih neurogenih sterodia uz dodatak visokofuncionalnih proteina. Onda je imao specijalan trening da bi naučio imitirati konja, a ono kad začujete kao navodno rzanje, to vam se Iznogud suspreže od predenja. Bilo je malo muke da ga naučimo da pase travu, al to je pod uvjetom ako mu noćom donosimo obilne količine pizze. Bunio se što smo ga ko konja nazvali Suzi, al ko mu je kriv pa mu steroidi nisu djelovali na onu stvar pa mu se u ovim dimenzijama ni ne vidi. Mda, skužio sam da ne mogu dobro dočarati moje emotivno stanje pa uvodim smajliće da mogu i crtati.
Dakle, špijun je ubačen i samo se nadam da mu se neće previše svidjeti glumiti konja. Inače je češće glumio magarca, al tko zna.
Sad se mogu prebaciti na pravi plan. I konačno će ova ekipa jadnika shvatiti zašto je zapravo ovdje. Za kreiranje vrhunskih idiota kakvima ću napraviti cijeli ljudski rod!!!


- 00:58 - Mijaukni ako imaš što (2) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>