MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

24.09.2004., petak

Komentari

Ja dobijem jako malo komentara na moje tekstove. Trebam li se zabrinuti? Možda je to povezano s činjenicom da ovo piše mačak, a oni koji čitaju su ljudi. Grmhljj!! Pitam se, kuže li oni uopće ovo što je napisano? Ono, ja se nadam oni lijepo čitaju taj tekst, a možda kad oni ovo vide a njima to sve izgleda ovako:
" Mi mija mijauko mijaukoara mu mijaooo mijakove. Mijau mi mija mijaumijaoo? "
Hm... problem.
Onda sam odlučio natjerati gazdu da nešto napiše, pa možda ga uspijem uvjeriti da piše umjesto mene (što bi meni dobro došlo, bio bi mi ko živi diktafon) i kažem ja njemu nek napiše nešto o tv programu, ajd.
Evo što je napisao:
" Ja volim jako čitati tv program. Tamo piše super stvari. Mogu znati koliko je sati kad počne dnevnik. A bude i slika. Sutra ću gledati film sa Sandrom Bullock..."

Uh, stop!!! Tu sam ga prekinuo. Na žalost, nema nade. Bolje da sam dao Saki-Muhadinu da piše nego ovom debilu. Zašto nema pametnih ljudi, zašto?? Bar ne oko mene...
Ajd da vidim, tko me čita nek se postroji. Ajmo štancajte komentare, da vidim koliko ljudi kuži što ja pišem. Može i ona džukela ostavit komentar, neću se ljutit. :)

- 11:07 - Mijaukni ako imaš što (19) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>