MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

21.09.2004., utorak

Big Brother

Dokle seže ta ljudska glupost, pitam se ja? Vidio da se na tv-u priprema neka nova smijurija nazvana Big-Brother.
Mdakle, i počeo je taj "Veliki brat". Priznajem, zbunio me početak vrlo. Čekao sam vidjeti tog velikog brata, međutim oni su mi prikazali samo Nenu, na kojeg bih najradije uložio veto i onog Borisa kojem bi bilo pametnije da je ostao tamo s Hugom, barem bi znao da je na svom planetu.
I tako su uveli prvo neku curu koja ima previše godina i previše dobro izgleda, da bi bila solo. Nešt s njom ne štima, pazite se. Onda je ušao tip koji kaže da neće varat curu. Mjahaha, kakav su mu izbor cura pružili, neće mu bit teško. Onda tu imamo neku poklonicu zdravog života koja stalno puši i jedino što je unijela u kuću je šteka cigara. Hmmm… nema mi tu baš neke logike. Najviše me nasmijao onaj superman. Hahaha. Taj nije shvatio bit supermana. Superman ti nije kratica od super mamlaz, mamlazu!!! Iskomentirao bih vam ja i ostale, al dalje nisam gledao.
Naime, palo mi je na pamet da bih i ja mogao organizirati Big Brother. Organizirao sam to u rekordnom roku. Za sada imamo samo jednog stanara kuće. To je susjedov chihuahua. S obzirom da nam nije lako sagraditi kuću s kamerama, svi smo se skupili ispred jedinog otvora i gledamo ga. A kuću nam je zamijenila veš mašina. A naš stanar dobija i zadatke. Prvo ćemo vidjeti kako će se nositi s pretpranjem, zatim s finim pranjem, a konačni zadatak će biti centrifuga… :)

- 12:50 - Mijaukni ako imaš što (2) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>