MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

06.09.2004., ponedjeljak

Dan kad je susjed slavio uzalud

Mijaukanja mi tristo, eto mene konačno. Eh, eto nije me bilo malo duže jer smo se selili. Da, da, odjednom moji počeli pakovati stvari bez prijašnje najave. Dobro, možda su pričali prije o tome, al nemam ih običaj slušati jer rijetko kad imaju što pametno za reći. Prvo su mi spakovali kompjuter. Bio sam poprilično isfrustriran što sam i pokazao na tepihu. Zato sad uživam na potpuno novom tepihu. Mjahahaha. Al kad su mi spakovali TV, imao sam potpuni slom živaca. Prvo sam mijaukao susjedu ispod svakog prozora naizmjenično, cijelu noć, onda sam izgrebo sve zavjese (ne znam jesam napomenuo da imamo i nove zavjese?), pa sam nakon toga zapišao sve gazdine cipele. Mjda. I on ima sve nove cipele sada. Onda sam se pomirio s time da ćemo se preseliti. Jer najzabavnije je bilo gledati susjeda kad je saznao da se selimo. Imao je party tu večer. Čak je i meni kupio konzervu whiskasa. Kaže on meni za rastanak i da me više nikad ne vidi. Nisam pojeo tu konzervu, preventive radi. Ipak sam mu prošlu noć osigurao cijelonoćnu insomniu. Dao sam Sakiju da pojede. Ako on krepa nebi nitko skužio da ga nema. Dobro, neću biti tako okrutan. Ja bih skužio. Ne bi imao kome reći da ćemo se naći na određenom mjestu i ostaviti ga da me čeka tri dana. Mjahahahaha! No da, da se vratimo susjedu. Nakon što je lumpovao cijelu noć slaveći što ja konačno odlazim, susjed je saznao kamo odlazim. Selimo se u kuću s druge susjedove strane. Ostajemo susjedi stari moj, samo s druge strane. I to one još veće. Trebalo je vidjeti njegov izraz lica. Vrijedilo je i negledanje tv-a dva dana. Susjed sad upravo montira neke nove, navodno vrlo dobro izolirane prozore. Što će mu to da mi je znati?

- 20:08 - Mijaukni ako imaš što (4) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>