MioMaoCeTungov dio svijeta - mačak TV ovisnik

09.08.2004., ponedjeljak

Susjed uzvraća udarac

Danas sam dobio još jedan dokaz da je moj susjed toliko glup da mora stati na stolicu kako bi povisio svoj IQ.
Odlučio on napakostiti meni. MENI! Zamislite. Čujem ja njega kako priča ženi da mu je dosta da ga za****** (ovaj dio nisam dobro razumio) neka glupa mačketina i da mu je prijatelj obećao prodati svog psa imenom Killer. Navodno najveći svoje pasmine. Moj susjed je bio fasciniran. Štos je u tome što mu je prijatelj i rekao koja je pasmina. Chihuahua. Mjahahahahahahaha!!!! Moj susjed je sav sretan rekao ženi da zna da su to nekad bili borbeni psi.
"To što ti misliš je Shar- Pei, idiote!", viknuo sam mu. Naravno, ne bih mu viknuo da sam znao da će razumijeti. Zanimljivo da nije pomoglo da skuži o čemu se radi ni kad je prijatelj donio pesekovu korpu za spavanje. On je mislio da je to zdjela za hranu. S obzirom da mu se nije svidjela, jer je kaže puna rupa pa bi curio gulaš van, a on nema namjeru psa hraniti samo nekim glupim keksima, bacio je korpu. I kupio je svom budućem "ogromnom" psu novu zdjelu za hranu s ugraviranim imenom. Hehehe, uspio sam uloviti kako to sada izgleda pa pogledajte i vi. Susjed je, naravno, uzeo psa iako je primjetio (ajd bar nešto), da veličina baš i ne odgovara. Bilo mu je neugodno priznati prijatelju da je glup. Ne kužim zašto, ionako to već zna pola grada. Druga polovica ga ne poznaje. :)
Inače, pas je toliko mali da ti jednostavno bude žao ga poganjati. Al je zanimljiva činjenica vidjeti mačku kako ganja psa. Osim u slučaju Saki-Muhadina. On ga se boji. Kaže da psu ne treba vjerovati jer je on uvjeren da je to zapravo doberman. Koji je pokisao. Pa se skupio. Kaže, nikad ne znaš tko će ga jednom ispeglat.
S kim se ja družim...

- 23:46 - Mijaukni ako imaš što (2) - Izgrebi si ako oš - #

<< Arhiva >>