* Sir, vrhnje i cikla ... 300 kcal


15 dag svježeg kravljeg sira
10 dag kisele cikle
1 dl kiselog vrhnja, 12% m.m.
kopar


U zadnje vrijeme malo modificiram matricu večere. Kompletno izbacujem koncentrirane ugljikohidrate. To je kao krušna komponenta u koju uz kruh, tost i slično spadaju tjestenina, riža, krumpir, kukuruz, grah, grašak i ostale grahorice. U ovoj varijanti ostaju dvije mogućnosti. Ili da je večera osjetno manje kalorična ili da se povećaju količine ostalih grupa, pa da se opet približim prema prihvatljivih do 500 kcal. Odluku donosim na temelju prethodnih obroka u danu, tj. da li sam gladan ili gladniji. Kako god, zanimljiva opcija, koja se uklapa u neke teorije zavjere koje ugljikohidrate dovode u poziciju jednog od glavnog osumnjičenika za probleme poremećaja metabolizma. Priznajem, kada struka nije jedinstvena, gdje bi ja bio siguran da je to u redu, ali nekako mi ima logike da ih se bar za večeru odreknem. Što se tiče ovog obroka, je malo je neobičan, ali definitivno mi je pasao. Moram pohvaliti svježi kravlji sir kao jako dobar izbor u grupi namirnica koje su izvor bjelančevina. Ukusan je, praktičan, lako se kombinira i ima odličan omjer nutrijenata. O začinima u kontekstu reducirane prehrane nema smisla odveć pričati. Oni se jednostavno prilagode osobnim afinitetima i mogućnostima. Trenutno imam dosta zaleđenog prije toga svježeg kopra, pa u njemu i uživam.

Komentari (9) - # srijeda, 24.01.2018. - 08:52


<< Arhiva >>