* Proteinski večernji kruh, tuna, krastavci i maslinovo ulje ... 450 kcal

Proteinski večernji kruh

12 dag tune (iz vlastitog soka)
4 dag proteinskog kruha
10 dag kiselih krastavaca
3 dag koncentrata rajčice, 3x
0,2 dl maslinovog ulja
svježi list peršina

Još jedan obrok koji nije gastronomski usmjeren ;)

Proteinski večernji kruh se naravno može jesti i ujutro, a zašto su ga nazvali večernjim, ne znam, valjda im je tako bilo zgodno, a možda planiraju raditi i jutarnji i podnevni. Zaista je nevjerojatno drugačijih nutritivnih karakteristika, dok je gastronomski slično nezanimljiv kao i svi navodno zdravi kruhovi. Vjerojatno ne bi pogriješio kada ga uopće ne bi jeo, ali eto, oko kruha je duga tradicija na ovim prostorima, pa ću i nadalje po malo izvoditi. Moj najčešći izbor je integralni koji se radi i s malo maslinovog ulja. Vele da bijeli pšenični kruh ima glikemijski indeks oko 90, što je vrlo visoko, tj. neprihvatljivo za one s problemima mog tipa, integralni oko 65, dok je ovaj proteinski tek na 21, što je uistinu odlično. U ovom obroku je visokih 40 g proteina, 27 grama masnoće i samo 13 g ugljikohidrata.

Da ne bi bilo zabune, ovo je vrlo ukusan obrok, neovisno što sam svjestan koliko na tom planu ima prostora, ali ovoje jednostavno moj trenutni izbor.



Proteinski kruh - sastav

Proteinski kruh - nutritivne vrijednosti

Komentari (12) - # petak, 14.04.2017. - 11:53


<< Arhiva >>