minus40kg - kalorijski restoran

* Medaljoni od lažne svinjske pisanice, grah i brokula … kalorije: 444



10 dag mišića od buta (124 kcal / 10 dag ... 124 kcal)
15 dag kuhanog graha (108 kcal / 10 dag ... 162 kcal)
20 dag brokule (34 kcal / 10 dag ... 68 kcal)
0,1 dl bučinog ulja (900 kcal / 10 dag)
sol, papar

- mišić od svinjskog buta nareži na medaljone, posoli
- tavicu lagano zamasti uljem u spreju i ispeci meso
- očisti, nareži i skuhaj brokulu u slanoj vodi, ocijedi
- serviraj uz kuhani grah, zapapri, povrće lagano naulji



Opet dobar komad mišića, narezan na medaljone i kratko pečen na tavici uz korištenje ulja u spreju, koje se pomalo udomaćuje u našoj kuhinji. Meso prolazi odlično, danas ću valjda isprobati i ribu, pa javim rezultat kada dođe na red. Na 10 dag mesa je dovoljno do 2 g ulja što je zbilja kalorijski zanemarivo. Tako mi je i u ovom obroku ostalo prostora da povrće prelijem s malo termički neobrađenog ulja. Maslinovo bi bilo bolji izbor, ali dobro je i ovako. Žena je brokulu jela sa strane, a grah je začinila lukom i bučinim uljem. Nije slučajno što je takva salata nadaleko poznata.


P.S. Neću vas dalje zbunjivati navodeći voće za ručak ili večeru, to će ostati za kuharicu, jer ona ide prema zadanoj matrici. Za doručak će i dalje ići voće, jer je bez njega pust. Imam sada desetak sređenih jela i sada ću ih složiti u neku formu za objavu, i onda im po malo dodati još nekih devedesetak.

Iz domaće salate kupljene za vikend na placu je iskočio i ovaj skakavac. Na žalost, morao sam odbiti njegovu molbu da ga udomim, pa sam ga odnio u dvorište da se dalje sam snalazi.

Najdraži i dalje iskušavaju moju odlučnost. Nisam odbio ove kolače, a nisam ih ni bacio, nego sam ih ostavio za idući dan, pa uz jogurt smazao za doručak. Nije idealno, ali tako to već ima kakvog takvog smisla.


17.02.2015.
komentiraj (7)


<< Arhiva >>