minus40kg - kalorijski restoran

* Losos i kiseli kupus s bučinim uljem … kalorije: 550


20 dag lososa (180 kcal / 10 dag … 360 kcal)
10 dag kiselog kupusa (20 kcal / 10 dag … 20 kcal)
1 dag oštrog brašna (350 kcal / 10 dag … 35 kcal)
0,05 dl suncokretovog ulja (900 kcal / 10 dag … 45 kcal)
0,1 dl bučinog ulja (900 kcal / 10 dag … 90 kcal)
sol, papar, češnjak

- ribu uvaljaj u brašno i peci u teflonskoj tavici na malo ulja
- kiselo zelje začini češnjakom i paprom, prelij s malo bučinog ulja
* preporuka je ribu peći u pećnici bez brašna i dodatne masnoće

Riba nije išla u pećnicu zato što ju je pripremala žena,
a ona baš voli tavicu, kao i brašno da joj se ljepše peče,
dok ja volim mir i što manje miješanja kuharici u posao ;)

Kao hladno, volim kombinirati bučino ulje kada god mogu, neovisno što bi možda logičan izbor bio maslinovo. To je zato što mi je maslinovo češće u upotrebi, a vjerujem da su oba vrlo zdrava. Za prženje je svejedno koje se koristi, jer se ionako uništi sve što vrijedi u njemu.

Ovo je još jedno koketiranje s LCHF prehranom. Za one koji se drže 100% brašno nije prihvatljiva opcija. Sam obrok je ispao pomalo pust, ali sami okusi su bili odlični. Žao mi je što sam zaboravio staviti češnjak u zelje, ali dobro, budem idući puta, pa ga stoga i navodim u receptu.





P.S. Odlučio sam se nešto manje zamarati formom, pa i fotografijom.


14.01.2015.
komentiraj (8)


<< Arhiva >>