* Sardine, bob i mrkva ... 440 kcal


7 dag srdela iz konzerve (120 kcal / 10 dag)
10 dag mladog boba (40 kcal / 10 dag)
10 dag mrkve (40 kcal / 10 dag)
0,3 dl ulja (900 kcal / 10 dag)
sol, limun

- bob skuhaj u slanoj vodi, ohladi
- sirovu mrkvu naribaj i začini limunom
- serviraj uz srdele, povrće preli uljem od ribe

Što reći?

Povrće je super, a riba, taman toliko koliko je već dobra,
a ova je baš dobra, valjda zato što je jadranska ;)


Bio sam i solidno gladan, što vrlo blagotvorno utječe na doživljaj i onih kulinarski skromnijih jela. Jednostavno ne stignem, tj. ne mogu uvijek izdvojiti vrijeme i volju za hranu koliko bi htio, niti mogu ugnjaviti nekog drugog. Eto, to je tako. Ali i ovaj je obrok balansiran, makar za nijansu drugačiji i kalorijski umjeren, a kada se uživa u okusu pojedinih namirnica, mogu reći da je zanimljiv, sasvim prihvatljiv i da mi je baš pasao, neovisno o tome što je mala šansa da ću ga ponoviti.

Da ne bi bilo zabune, cijela konzerva ribe s uljem, sveukupno ima 10 dag i nosi 360 kcal.

Komentari (14) - # ponedjeljak, 05.05.2014. - 22:58


<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se