minus40kg

web blog

* Junetina na saft sa pire krumpirom ... 500 kcal


15 dag junetine
20 dag krumpira
20 dag pelata rajčice
5 dag luka
0,1 dl ulja
sol, papar, češnjak, ljuta tucana paprika

Ovaj saft je napravljen klasično. Prvo je na ulje išao luk, pa meso, onda češnjak i na kraju rajčica i ljuta tucana paprika. Sol i papar su dodani negdje između. Meso se radilo oko sat vremena i podlijevalo vodom u par navrata.

Krumpir je očišćen, narezan na kockice i skuhan u slanoj vodi. Kuhao se oko 15 minuta. Prije serviranja je zgnječen u pire.

Ponukan jednim od zadnjih komentara, a i zdravom logikom, čini mi se skroz razumno u ovom dijelu godine konzervirano povrće u potpunosti zamijeniti svježim, pa se nadam da će to tako i biti u sljedećim obrocima, osim dok se još po malo ne potroši to što je već kupljeno. Što se masnoće tiče, tu bi mogla pasti koja žlica masti umjesto ulja. Vjerujem da bi jela poput ovoga sasvim lijepo obogatila, a povremeno i u malim količinama teško da bi osobito škodila.

Krumpir samo kuhan i zgnječen nije onaj pire u kojem sam navikao uživati, ali eto, saftu nije falilo okusa karakterističnog za ovakvu vrstu jela.

Kako god, ovo je bilo ukusno jelo bez osobitih iznenađenja, kakva zapravo i je većina koja se svakodnevno priprema. Da bi volio dodatni odmak, bi, ali za to bi se trebalo i potruditi, a to mi se i ne da baš toliko, jer par mojih ulazaka u kuhinju samo je rezultiralo time da više cijenim to što žena radi, ma kako klasično i uobičajeno bilo ;)

Komentari (5) - #

četvrtak, 24.05.2012. - 06:53

Mediteranska prehrana
i
način života

Osnova dobre prehrane je
raznolikost, umjerenost i uravnoteženost,
uz pretpostavku da koristimo nutritivno vrijedne namirnice koje nismo uništili pripremom.

Mediteranska prehrana je dokazano blagotvorna za zdravlje i odgovara podneblju u kojem živim, pa je biram kao osnovu daljnje svakodnevne prehrane, koja silom prilika mora biti i dijetalna.

Često:
- svježe voće
- svježe ili minimalno obrađeno povrće
- mahunarke i integralne žitarice
- orašasti plodovi, sjemenke
- češnjak, svježi začini
- maslinovo ulje

Umjereno:
- mliječni proizvodi (sir, jogurt)
- riba i plodovi mora
- perad i jaja
- crno vino
- med

Rijetko:
- crveno meso

Kontinentalni dodatak:
- bučino, laneno i sezamovo ulje
- riječna riba

Svjetski dodatak:
- đumbir, kurkuma, cimet, ...
- kokosovo ulje

Univerzalno:
- redovna tjelesna aktivnost
- dovoljno odmora
- mentalni mir
- čista voda, zrak, ...

Umjerenost je ključna pretpostavka za većinu dijeta, pa tako i ove. To je razlog zašto prebrajam kalorije, kao što to uostalom čine nutricionisti u bolnicama, pri planiranju prehrane djece u školama, kod sportaša, ... tj. u svim oblicima sustavno usmjerene i kontrolirane prehrane.

Arhiva:

11/16  • 10/16  •  9/16 •  8/16  •  7/16  •  6/16  •  5/16  •  4/16  •  3/16  •  2/16  •  1/16  •  12/15 •  11/15 •  10/15 •  9/15 •  8/15 •  7/15 •  6/15 •  5/15 •  4/15 •  3/15 •  2/15 •  1/15 •  12/14 •  11/14 •  10/14 •  9/14 •  8/14 •  7/14 •  6/14 •  5/14 •  4/14 •  3/14 •  2/14 •  1/14 •  12/13 •  11/13 •  10/13 •  9/13 •  8/13 •  7/13 •  6/13 •  5/13 •  4/13 •  3/13 •  2/13 •  1/13 •  12/12 •  11/12 •  10/12 •  9/12 •  8/12 •  7/12 •  6/12 •  5/12 •  4/12 •  3/12 •  2/12 •  1/12 •  12/11

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se