* Osnovni principi mog mršavljenja




Manje jedem!



Ukupan dnevni zbroj kalorija je oko 1700 kcal


Jedem 3 veća obroka i 2 međuobroka:

... 07:00 Doručak - pahuljice sa suhim voćem i mlijekom
... 11:30 Prijepodnevna užina - voće (jabuka)
... 13:00 Ručak - meso ili riba, prilog, lagano povrće
... 17:30 Poslijepodnevna užina - voće (južno voće)
... 19:00 Večera - meso, kruh ili zamjene, lagano povrće

* Baza je dijabetička dijeta Kliničke bolnice Dubrava od 1300 kcal,
koju sam malo modificirao, tj. prilagodio trenutnim uvjetima i mogućnostima.

* Sve namirnice se količinski mjere.
Poseban je oprez kod najviše kaloričnih namirnica, i one se važu vrlo precizno.
Ulje se mjeri žličicom za lijek.

* Namirnice se uglavnom obrađuju kuhanjem u vodi ili na pari, pečenjem u pećnici
ili na teflonskoj tavici sa vrlo malo ili bez masnoće, te u woku.

* Jedem sve namirnice osim slatkoga (kolači, čokolada, pekmez, ...).

* Pijem vodu ili nezaslađeni čaj.


Dnevno šećem oko 1 sat ili vozim 30 minuta sobni bicikl ili vježbam.



Kile sam dobio tako da sam unosio više kalorija nego sam ih trošio, sada je situacija obrnuta, i rezultati su zadovoljavajući. Poželjno je što bolje planirat, i još više, držati se onoga što znamo da je u redu. Ponekada ne ispadne baš sve kako je zamišljeno, tj. po zadanim pravilima. Bude pokoja kava ili limunada sa medom, ali radi se o iznimci. Ono što je dugoročna konstanta je manjak kalorija. Ne tvrdim da otkrivam toplu vodu, samo kažem kako stvari stoje u mom slučaju, i to je to ;)

P.S. Moja preporuka: Stručan nadzor, ustrajnost i puno dobre volje!


Komentari (1) - # četvrtak, 26.01.2012. - 23:50


<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se