Vaša mini zvjezda:))

28.06.2007., četvrtak

Halo, ljudi, evo mene tek sad!

Zašto sad??
Jedva sam se riješila mame, ona najviše voli ići navečer na net, a baš za peh i ja! Preko dana mi se ne da, na moru sam, u gradu, sanjarim, zabavljam se,a zato se navečer svađamo! Ne želi ona da njeni prijatelji čekaju, a bogme ne želim ni ja da moji!! A jadan joj dragi, u sredini između dvije vatre, ne zna kome bi se priklonio......................................................................haha!!!
Uglavnom, danas sam predvečer malo prošetala po rivi. Nije baš da mi se sviđa njen novi look, mislim ploče u koje blješti sunce su ok ( podsjećaju me na stage za Malu Floramye, kako bih htjela živjet u starom Splitu!!!Znate ono tipa, Malo i Velo misto, šjor Luigi, šjora Bepina i meni najdraža Bellina!), klupe su totalno out, možeš zaspat na njima kako su duboke, moja frendica iz šale kaže za njih da su javne spavaonice! Biljke su ok, osvijetljenje je slabo, oni idioti koji žive poviše palače namjestili neku slastičarsku tendu! Tendu! Pa gdje im je pamet? Totalno odstupa od jezgre grada! Pokretni most je baš zakon! A oni stupovi, ona svemirska čuda, ono je užas! Najradije bi ih sjekirom polupala!
I sjedim ja na klupi okrenutoj prema moru, sunce zalazi, brodići dolaze i odlaze, ljudi šetaju sve u 16, baš lijep povjetarac me miluje po kosi, sanjarim, gledam u daljinu..............................................i mislim o njemu, gdje je, s kim je, što radi, kako se osjeća, misli li na mene? I nije prošlo 5 minuta kada mi je pristigao najljepši sms na cijelom svijetu! Od njega, naravno, vidite kako mi čita misli!!
Naravno, tekst poruke zadržat ću za sebe, ovim putem šaljem mu puno pusa i želim vam svima laku i ugodnu noć!
Ljubi vas Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanjushkaaaaaaaaaaaaaaaaa
!!!
!!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekkisswavekisssmijehkiss
- 00:00 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi