Vaša mini zvjezda:))

23.06.2007., subota

Ciao, blogeri!!!=)

Bok svima! Pa evo nemam baš mnogo za pisat......................................................................
Prekinula sam s dečkom, znate s onim koji je iznenadio mamu! A dobar je tip, ali skužila sam da ga NE VOLIM, a ja nisam takva da mogu bit s nekim prema kome ne osjećam ništa, samo bih varala njega i sebe. Ali iznenadila me njegova reakcija! Skroz druga osoba! Poludio je, pobjesnio, počeo se derat i tad sam shvatila da je zapravo samo umišljeni kreten koji misli da može imat svaku curu. Prekinuli smo na moju inicijativu jer sam naime upoznala nekog drugog preko bloga i tako....................znate već što, izgleda da je zauzeo njegovo mjseto:))) Nije to samo zbog novog nego nama već neko vrijeme nije išlo, potpuno smo različiti, nemamo ništa zajedničko.
Ovih dana stvarno mi je teško, vjerojatno ste već pročitali na maminom blogu da nas njen dragi bivši Luka progoni! I sad smo svi u opasnosti, meni su dodijelili nekog čuvara! Užas, ode moja sloboda tako da sam malo u bedu! Idem pisat roman!
Love you Tanjuska!
kisswavezujocerekcerekcerekcerekcerek
- 14:24 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi