Vaša mini zvjezda:))

06.06.2007., srijeda

Uuuuhhhh, yeah:)) We are together!!

Alllllooooooo ljudi!!!!! Da znate kako sam danas sretna:)))) Prvo, zato što sutra nema škole, a onda i to što sam popodne provela u svom najdražem mjestu-kazalištu!!!! Da vidite kako sam uzbuđena, upoznala me s kolegama, redateljem, osprobala sam kostime, recitirala pod reflektorima..................................ma kako sam se mogla uopće zamislit bez toga??A što je još ljepše, onaj moj, ma znate ga, pozvao me van i bilo nam je presavršeno!!!!!!!! Znam, sve se svelo na kafiće, sokiće,ali meni je bilo ko u raju, ali rano sam se morala vratit tako da sam vam se odlučila javit!!!!A recite mi malo kako ste vi, znate napravit ću freemail tako da ćete mi se moći i tamo javljati. U ponedjeljak se upisujem u GKM, uh, jedva čekam!!! Baš smo se ja i mama svađale kome je ljepše: njoj što je za koji dan gotova s poslom i već je glumica ili meni koja moram još 2 i po tjedna"riljat" oko škole i još nisam ni glumica, ali ja saM MLADAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Hahaha, to joj uvijek prebacujem:)
A recite mi što mislite hoće li se ostvariti onaj projekt Rade Šerbedžija - Danny de Vito?? Ma ja ću ih požurit za koju godinu!!! Danas sam baš raspoložena:))))
Volim vas sve!!!!!! pušapušapuša
kiss
- 21:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi