if you're searching for a silent sky, you won't find it here

08.11.2007., četvrtak

bound



svakim korakom mrzila sam nebo isarano bojama koje su mi jucer toliko trebale prebacujuci emocije na nesto sto zapravo mogu vidjeti bez ogledala
zaderala bih noktima vlastito meso kao sto stabla granama deru oblake vristeci na vjetru krvavim pjesmama koje nisu uspijevale biti dovoljno glasne - i prazne ulice bile su previse pune ljudi cija je prisutnost naglasavala izlozenost koju sam gotovo osjecala kao ledeni dodir - i samo sam se zeljela maknuti, trebala maknuti - jer ne znam kako funkcionirati kad netko brine za mene

i nemogucnost odabira prave ili krive stvari - kao da postoji razlika u posljedicama (da li je ikada uopce i postojala) - a stvari postaju komplicirane kad su bitni ljudi upleteni - jer napravit cu nesto krivo, sigurna sam
iscupala bih polomljenim noktima dio pod kožom koji ne valja - kad bih samo znala koji
mozda uopce ne postoji nesto sto bi bilo u redu, zapravo, prestala sam vjerovati u bilo kakva rjesenja jer nista zapravo ne potraje a vrijeme balansiranja me doslovno gusi i ponekad zelim
ne postojati
ne misliti
ne osjecati
- blazena bila tupost nesvjestice u snu bez snova i da barem nikada ne prestane - tu nikome ne mogu nista

ne sjecam se kad sam zadnji put tolikom zestinom mrzila ogledala i boje i grcila prste u sake da ne posegnu za ostricama i kad je glazba toliko lose utapala vristecu tisinu - pokrivam usi rukama zaplicuci prste u kosu tako da boli sklupcana na podu i jednostavno zelim nestati.. ne mogu sloziti misao koja bi izdrzala dvije sekunde postojanja ni odabrati smjer za sljedeci pomak, a nepomicnost gusi.. mozda gore od toga je toliko potrebna tezina blizine

Don't be surprised if I collapse down at your feet again

i hrpica ocaja sklupcana na krevetu dere grlo suzama i vristecim rukama skriva crvenim mrljama zaprljano lice - mrak tako lako trga zastitnicke zidove oko nezacijeljenih staro-novih rana izlazuci ih pogledu zvijezda i dodiru pjesmi koji pece gore od suza na izgrizenim usnama

---

kazi kako dalje


- 18:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

mogucnost mogucnosti

in the rain..

Linkovi