....BlOgOwI....
Image Hosted by ImageShack.us

*NaPRavI bLoG*cool
*LoNeLy AngEL*wink
*Joelle*cerek
*MaX Me*zujo
*Lidija*yes
*uRedI bLog*puknucu
*lonely soul*wink
*Sasy*zujo
*avril*Ri*mah
*Ana III*naughty
*mina*smijeh
*glupa plavusha*nono
*Zelenooka*smokin
*Britney fan*cool
*Here2stay*rolleyes
*Garavamala*thumbup
*scentless*hrvatska
*Barbara*zujo
*obsess*party
*rockpunck*eek
*RAPMAN*zaliven
*RoNi*dead
*Fabijan*greedy
*Jelena*cerek
*Vežica*wink
*J.u.r.e*hrvatska:
*Bang boy*headbang
*Dimenzija Joyful*party
*zlochesta st*njami
*Tuxon*smijeh
*Socijala*wink
*Ljuki*mah
*Roker*eek
*Albert*yes
*(†)(ö)(M)(â)* wave
*MORALES*zujo
*_alex_*cool
*(kEEp thE smilE GoiNg =o)*zujo
*tanya-hasky*party
*Shorty*mouthwash
*ToMo*hrvatska
*Mala Kate*wave
*KArlo*nut
*Vinska musica*bang
*DaRkEr*wink
*Pupsy girls*thumbup
*Sutla*greedy
*KloFkA*bang
*Suki_ri*zujo
*the badassgirl*burninmad
*J*a*r*e*thumbup
*ljuki*rofl
*Luks*cool
*One Girl*
*pArTy_dRoLJanKa*mad
*pljuga*smokin
*basketash*rolleyes
*Megabajt*mah
*ZgOdiTAk*party
*manchesterovka*greedy
*°Crazy TTeeNNaa =*°*naughty
*PaGO*njami
*..danceboy4..*headbang
*Jase*kiss
*tEa v.*yes
*MC*bang
*party girl*smijeh
*iv@n@*smokin
*Lyd*zijev
*žuta???*zujo
*sandy*greedy
*bobilea*zaliven
*sideshow freak*mouthwash
*dexter*headbang
*punkrockgirl*greedy
*filip*wave
*[4PR1L-Fo0L/] *nut
*Zoke*eek
*PuPetA14*blabla
*sweet witch*smokin
*Kompov-SAVRŠEN blogičh*yes
*Mala Jo*dead


Zovu me:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....inče san iz SPLITA...ala brale....rođena 08.03...treniran sinkronizirano plivanje,mogu poslušat SVE(osin cajkare i narodnih),a najviše slušan TECHNO...obožavan crnu,svjetloplavu boju,grafite,sk8,
skijanje,bazen na kojen provodin većinu dana,moje društvo zvano KENJAS,
zajebaniciju,izlaske,partye(wouu baby),muške normalno,lito brajo moj,životinje,praznike(blaženi onaj ko ih stvori!!),mrzin umišljene,glupe,dosadne I smrdljive od kojih mi se diže želudac,laž,školu,štrebere,ulizivanje,cajke(uf čoviče,puca mi mozak od toga!!)....mad...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-ANDREA-ma nena šta reć weć swe naj,naj bolje,predobra e i stwarnmo smo najbolje,e da te pitan kaš kod mene na turu?heheh….kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.usKATJA
-a caricaljudi moi,famozna e,lipa,trenira s menon ka i ona luda gore,ma swe naj,naj najbolje;).dead...ima ih još ODLIČNIH PRIJATELJA waterpolista i par njih i iz razreda…al mi ih se sad stwarno neda nabrajat...=0)font>

*ComE tO DeAtH*

21.06.2006., srijeda

...eVo Me BrAle...

...aaaaaa Evo meeeee napokon k vama...wave..dugoooo nisan bila niti se dugoooo nismo čuli jer meni net nije radia,pa nešto nisan mogla ić na blogove i ispričavan se zbog one lažne uzbune za novi post al nisan ga mogla napravit zbog neta i sorry šta neki moji piplsi nisu u linkićima,al kad buden preuređivala stavit ću vas....i tako neznan odakle da krenen,sad san se naidila jer san napisala post i izbrisala slučajno nekako neznan ni ja sama kako koza jaaaaaa!!!!!mad!!!!!!.....al uglavnom iden probat napisat ono šta san bila napisala pa izbrisala....evo krenit ću od zadnjeg dana škole,nego inače mrzin kad me neko posjeća na nju,al ovo je izuzetak,zadnja godina mojih,zadnji dani,osmaška....ala samo kad se sitit svega,pa mi smo 8. godina bili zajedno,pa sad se rastajemo,šmrc...no..svi mi faleeeeeeee,moja kompanija i muški....zadnji dan je bia nezaboravan,cila san bila jajasta,imala san 3 jaja u kosi i tjelu,i šta je najgore još kao šečer su me posuli brašnom i vodom,tako da ste mogli napravit kolač koji ste tili....e i vonj je bia savršen,ajme meni samo kad se sitin toga,a šta se tiče osmaške naše bila je na firama,bila je super šta je ,je,bilo je svačeg,iskorištavanja,pijanih likova i itd,znate već....party..zabavljali smo se do sutra ujutro,nego kad ono meni dolazi poruka na osmaškoj ka sutra ti je trening u 7...ja ono počela se cerit,jer mislila san da se zezaju s menon jer inače kasnin,a to je ka ono bia važan trening,al nisu se zezali.....kad ono ja krepana doguran se do kuće,fala bogu dovea nas je neko s auton,inače neznan di bi završili kad bi išli na noge....nego da nastavin,e i ja navijen sat za trening,al ko i obično nisan ga čula i kad vidiš ono trenerica me zove na mobitel:"DI SI TI ANTONELA??!!!!"....ala kako mi je probila uvo,počela kreštat,a ja san cila bila u čudu,krepana razmišljala san di mi je krevet,a ne o treningu,oči mi se sklapajuzijev,skroz san zaboravila na trening,i pitan:"A KO JE?"...a ona meni kako ko je,počela tamo srat da san neodgovorna,da je to važan trening zbog nastupa,da se nacrtan za 2 sekunde itd..headbang...onda kad san došla mislila san da će nešto srat al nije inače bi je nogon...puknucu...Lako je trenericama one lade dupe,bućkaju se,uzmu štap neki i lupaju o željezo,dok mi crkajemo i dok se gušimo,lako je njima govorit...i onda nan još sad nabiju treninge,nakon nastupa(državno-kup) na kojem smo osvojili 1.MISTO,mi smo premoćne za sve,osvojili smo 7 pehara od koji smo jedan mi osvojili,al svejdno mi se očemo odmorit tako da možemo ić nekrepene van i namore,a ne mi idemo svaki put van i namore krepane,a da neidemo neznan kad bi išli,tako da...OČEMO ŠTRAJK!!!!OČEMO ŠTRAJK!!!!....očemo mali odmor....al uglavnon sad opet imamo bangreviju dosadnu u subotu,pa ko oče nek dode na poljud...mislin ta revija je nepotrebna al eto...a sad mi polako svi odlaze sa bazena,šmrc,blablaneznan kako ću bez svog DRAGOGcerek,sad sve ovisi mi o winkMOJOJ LUDICIwink koju više neću pilat za to,al nadan se daš nešto napravit i da neš zaboravit,a šta se tiče tebe viruj mi po 100. put sve će se vratit na staro...i tako moji dragi sad gren ostavljat van komente i posjetit vas malo,pa ono čujemo se BRZOO....wolin vas i puuuunooo pozzzdrafffljan i kissssaaann,a i punooo pozzdrafffljan svoju moćnu trojku(Andrea,Katja,Goreta)+ja...kiss....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek2ETHER u and me...cerek

-13:39 - NaBaCi Ga: (156)- E tOoO nEš!


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Nocturna

zAbRanjeNo

PoSjEtItElj:
Free Site Counter
Free Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us
minime5@net.hr
msn:syncro_girl_5@hotmail.com


Number of online users in last 3 minutes

KoLikO VaS Je tu.....

Image Hosted by ImageShack.us

NNutty
EExtreme
LLively
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

....aj čatajte malo....=)=)












Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...uuu,yea....

Image Hosted by ImageShack.us
...nice;)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da,da...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...=).....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...aaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...(=...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...just to know...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...find me;)...

Image Hosted by ImageShack.us
...don't cry,be happy=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...---....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...alone...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i'll fly...