***newer giwe up on the things thAt mAke u smile***

četvrtak, 18.05.2006.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

juche sam bash imala inspirAcije a nije mi se dalo pisat.... sAd me strah jer uwijek kao nemAm inspiracije i onda kAd pochnem ne znam stAt rofl uzhasna sam, znAm bang Al zato vme i wolite, hahA... widim opet me dugo nije bilo... A u biti moj 1 post je dowoljan za tjedan dana... kAd bolje rAzmislish rofl
u petAk sam ishlA wAn, onAk malo, da se ne odwiknem, looool... i prwo se krwno poswadjam sa stArim i on mi ne da autoheadbang i ja nAzowem swoje ljudenaughtyrofl i nArawno, zA 15 min su bili po meneyes hAhA... i odemo do topA... popijemo cugu i u coctAil (srAm me, priznAm) Al...bilo je superrrr...cool napilA sam se ko kantA, hAhA i plesalA i pjewala i bolio me kuratz za ceo swet, lol.... bAsh super nam bilo...onda oshli do bpmA seka i jA i tm bilo bAsh onak normalno ni dobdo ni loshe zijev uobichajeno... tam bila Nity A seka oshlA chiku.... i ondA Afternaughty ne moram ni prichat da je bilo dobro... doshla sam kuch u podne josh pijAnA i chudnA, loool....
...kao shto widite nA mojoj listi je oswAnulo nowo imeyessmijeh SHEeT to je jedan diwAn dechko kojeg nedAwno upoznah itk mi mal pocheli prichat nA icq i uspjelA sAm gA nAwuch dA se igrA samnom i tk swAsh... i tk nAs 2 fino wech danima pushtAmo korjenje u stolici kod kompA i zezAmo serofl pobjedilA sam gA u swim igrAmA dAdAyeswink hAhA, ok Aj i on je nekAd pobjedio al jA sam wishe putArolleyes e sAd mAl o mom nowom najboljem superultrAnAjmodernijem icq ICq5.1 kAo shto wech rekoh oni bi mene mogli plAchAt shto ih reklamirAmrofl Al shto mogu kAd sam odushewljena... kd sam ga instaliralA i pochelA istrazhiwat nowe opcije totalno sam se odushewilA, stAwilA sam si i skinula swe shto bi mi moglo trebAtiroflcoolcool pa je moj nowi icq sad pepo rozeno zeleni sA zwjezdicamA i imam malu owchicu u AwAtAru koja reAgira nA smAjliche yeswink ondA push to talk u kojem drugok strAni i Audio somting mozhesh dochArat swoj izraz i reakciju nA recheno ili uchinjenorofl diwan jeee ....sAd htjedoh stAwit sliku swog icqA i ne zheli ju uploAdAtiheadbang grrrrrr

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

...s drAgim je swe ok, chujemo se mal rjedje Al ok, lagano se nawikAwamo, nema gA wech 2 tjednA, josh sAmo 12 i gotowo... wech smo skoro polA preshli smijeh fAli mi jAko, Al ono, nAwiklA sam da gA ne widim...i dA gA rjetko chujem...josh su mi i mob iskljuchiliheadbang jebli sliku swoju, waljd chu gA sutrA plAtit pa oid preksutrA opet cirkusrolleyes ...stigo je nowi rachun, strah me je i pogledat u omotnicu, al libo me limoon, nechu bit tk rastroshnA wani i swe 5... dragog sam isto nAcimAlA nA icq Al je tk smjeshAn jer ne znA tipkat brzo, pa me ne stigne ni prochitat a ne odgoworit, hAhAhA, lol rofl....onA 2 su se primirili mAl, KSGO pogotowo, naime, nAwodno se zheni u sub lud onAk lud nemAm dr komentArA...dAnAs che waljd doch u west, tk je reko, waljd da se napijemo ne znAm, lool, al idem autom pa ne znAm bAsh... a bAsh bi se napilA ml danAs nisam dugopartyblablamouthwash i tAk idem se sd spremAt zA posao pA se chitAmo... poosa swima i zabAwAn wam weekend zhelimkissmahwave

zA krAj...shunkicArofl
Image Hosted by ImageShack.us

18.05.2006. u 16:04 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

wisim, chitAm gledAm...


MySpace Clocks and MySpace Layouts from MakeYourSpace.com
...WISIM...CHITaM....GLEDaM....

Blog.hr
Partijana.com
Iskrica.com
Iskon.hr
Google.com
peglA.com
trAncewision
klubskA scenA



SUPeJ Su MeNI MI...

miss kittin
leezAAlOo
NikA
pArtyAnericA
Bollocks
idzhA
ortA
mAterijAlisticA
bolesnO cheljAde....GULaG
tekknOmAn brAtzO
ljEnkA
zbEzz
hrki
SHEeT
deA
bAlkAnAc boy
sick heAd girl
psyhodelichnA
dislocirAni
ninochkA
lAdidA
thebitterend
mishkicA
iguAnA
bitch28
breEjAch


Quiz Me
minimalistica spins tunes as
DJ Premature Jam

Get your dj name @ Quiz Me


Ja SaM GENIJE CHUDO PRIRODE!!!!

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

********************

...Osijek...
...::Pty::...
...::Techno::...
...::TrAnce::...
...FAxich (3 god.)XXXodustAlA sAm...
...Image Hosted by ImageShack.us...
...::Piersewi::...
...::TiEstO::...
...::BeyEr::...
...::AltEr €gO::...
...::need for spEed::..
...::Mobitel::...
...::Internet::...
...NorA forA....
...TeletAbisi...
...pokomoni...
...digimoni...
...moni...
...oni...
...ni...
...i...
Image Hosted by ImageShack.us

...tu lako mozhesh da me nAdjesh drugAr:

...::minimalistica@gmail.com::...
ICq344968780
MSNminimallistica@hotmail.com

P.L.U.R.

THE RAVERS' MOTTO : P.L.U.R.
Peace, Love, Unity and Respect
Peace - Letting go of fear and living at peace with oneself, one another, and the planet for a greater good.

Love - As one learns to love oneself, one is able to love everyone else unconditionally.

Unity - A mutual, corporate bond is formed resulting from the love and peace experienced with one another.

Respect - Because of peace love and unity, one can accept others regardless of their beliefs or background


///////////////////////////////////////////////
Ja sam djevojka sa sela, rado bi na tvrdog sjela, rumeno mi lice i velike cice, napeta sam ko mina, ime mi je SEVERINA!

UMOBOLIJa :)

Image Hosted by ImageShack.us

Return to the Source or the politics of Plur

First Born, the Grandfathers told,
Had emerged from quivering mud to the rythmn of his own heart
And so man had known the true rythmn from the beginning.(1)
Soon afterwards man had learned to use this rythmn for making song
And then certain ones had discovered the true power in song
the power for making spiritual contact.

Not content with using the drums to convey coded messages ... often of a subversive nature, the beat and rythums that mesmerise the people and put them into a trance-like state, these drums are not merely musical instruments, they are the real language through which these people speak, a language alien and therefore threatening to us. It would be foolhardy of us to ignore this threat.(2)

GRAFITI.....

SEX

Oralni seks je nastao tako što su žene išle grlom u jagode.

Danas sam skoro jebao. I jučer sam skoro jebao. Jebem skoro svaki dan.

69 vodoravno: večera za dvoje.

Dobra vila mi je ispunila dvije želje. Treći put nisam mogao.

Ja nisam muškarac za jednu noć. Meni je dovoljno nekoliko sati.

Koristim prezervative jer volim miris spaljene gume.

Oh, ne dodiruj me... Oh, ne dodiruj... Oh, ne... Oh!


Seks nije odgovor. Seks je pitanje. "Da" je odgovor.

Vadi ruku iz mojih gaćica! Brojim do 100 000.

Muškarac pri prekidu veze: "...i da znaš, glumio sam svaki orgazam!"

Najbolje su žene s ravnom glavom. Kad mi puši da imam gdje staviti pivo.

Nema razlika između spolova. I žene prde.

Žena je usisavač za spermu koji se kvari jednom mjesečno.


ALKOHOL

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavica bježi od neprijatelja.

Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.

Tek sam počeo piti, a već izgledaš dobro.


KAKO POKUPITI CURU JEDNOM REČENICOM
"
Bok, zovem se . Vrištaćeš to ime kasnije."

"Nice shoes. Wanna fuck?"

"Ta haljina bi odlično izgledala na podu pored mog kreveta."

Reci "Najsmješi se ako želiš spavati sa mnom" i gledaj kako se pokušavaju suzdržati da ne puknu u smijeh.


DEFINICIJE

Borba za mir je išto što i tucanje za nevinost.

Paradoks je kada umreš od žeđi u pustinji, a imaš vodu u koljenu.

Drkanje je kada od ruke napraviš pičku a od kurca budalu.

Moderna algebra je kada u 4 ujutro vadiš korijen iz nepoznate.

Muškarac je samo ružna izraslina na kurcu.


POZNATE IZREKE
"Mislim, dakle postojim", reče bosanac i nestane...

Ko prije djevojci, sam u nju upada.

Ovo je mali korak za čovjeka, ali veliki za čovječuljka.

Sto ljudi, sto čudi. Sto žena, dvjesto sisa.

Sve je sranje osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišaš uz vjetar.

Voli bližnjeg svog, ali pazi da te pri tom ne uhvate.


POLITIČKI

Ja bih radije da moja zemlja umre za mene.

KGB tastatura nema Esc tipku.

Kolumbo, jebem te znatiželjnog. (grafit u Beogradu poslije napada NATO-a)

Na parove razbrojs: mrtav, gladan, mrtav, gladan...

Mijenjamo tenisača za jebača. (na zgradi američke ambasade u Zagrebu)

Politika, olitika, litika, itika, tika taka BUM.

I grobari su ratni profiteri.


MALI OGLASI

Za dobru jebačinu neka vaša žena nazove 223-6386

Jeftino čekam autobus umjesto vas


BOLNICA “BEZ NADE”

Nisam paranoik. I zašto me stalno gledaš?

Ti si samo ljubomoran što glasovi pričaju sa mnom, a ne s tobom.

Da biste nešto naučili o paranoicima, morate ih slijediti uokolo.

Moj kompleks manje vrijednosti nije tako dobar kao tvoj.


SRPSKI POSLOVNI RJEČNIK

Dragi kolega, dugo se nismo vidjeli. Gde si bre, pička ti materina?

Koju funkciju gospodin ima u firmi? Koji je on tamo kurac?

Vaš upit nije upućen na pravu adresu. Kog kurca mene pitaš?

Uputit ću mu oštar prosvijed. Jebat ću mu i oca i mater.

Nemojte se uzbuđivati. Ne pizdi.

Prekidamo suradnju s Vašom firmom. Odi u tri pičke materine!


RELIGIJSKI

Natpis na crkvi: Ako ste umorni od grijeha. Nadopisano: Ako niste, nazovite 275-232

Molimo vas da Oca, Sina i Duha svetoga ne zovete Pape, Junior i Casper.

Ukazala mi se Gospa. Baš i nije neki komad.


SAVJETI

Ako te udari struja, udari i ti nju.

A truly wise person never plays leapfrog with a unicorn.

Nikad ne prihvaćaj piće od urologa.

Neka vas u životu vodi pseći moto: ako nešto ne možeš pojesti ili pojebati, popišaj se na to.

Ne budite seksisti. Pičke to mrze.

Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici.

Ako nemate para za televizor, kupite poster. Jeftinije je, samo se slabije čuje.