***newer giwe up on the things thAt mAke u smile***

četvrtak, 11.05.2006.

..::ˇ.ˇ::..

Image Hosted by ImageShack.us
...
Iz zastora noći
pod svjetlom zvijezda
opet nas dijeli
milijun gradova.
Čujem tvoj osmijeh
dok sklapam oči
na usnama slova
tvoga imena,
i vjeruj da dišem
samo za tebe,
i vjeruj da molim
samo za nas.

Laku noć, ljubavi
snivaj na jastuku
od svjetova,
laku noć ljubavi
neka te čuvaju anđeli
Sweet dreams my only one
forever be your guardian angel,
sweet dreams my only one


Daleko od oka ali u srcu
ljubav nas spaja
svojim strunama
čujem tvoj osmijeh
dok sklapam oči,
dok udišem miris
s tvoga jastuka.
I vjeruj da živim
samo za tebe
i vjeruj da molim
samo za nas.

Image Hosted by ImageShack.us

osjechAm da je lagAno doshlo wrijeme za new post, kontam da sAm ranije koji stawilA ne bi bio bed, Al, nemAm inspiracije, A ni zhiwot mi nije bAsdh neshto zanimljiw u zAdnje wrijemezijev nemAm wolje i ne ide mi se nikud i ne da mi se nishta i tAkblabla u petak su me cure kAo ishle izwest wan, jer sam bilA u kurtzu totalnom i onakImage Hosted by ImageShack.us, u 12 nAweche su ipAk uspjele jer sam shwatilA da mi nije pAmetno bit samA chiku i plAkAti, ipAk...nije to moj djirsmokin to nije fensi, looooool.... ishle smo poswudA, bpm, top i nA kraju.... coctAil Image Hosted by ImageShack.us i nA kraju wecheri, onAk idemo chiku i kAo sekA mora nA wc i odem s njom i udje nekA cura i pita ko je u owom wcu mi ono nemAmo pojmA i onA dodje i otwori wrAtA i izwuche neku plAwojku kojA je bilA u wcu sA sekinim dechkom, nAs 2 onAkeek WTF?!?!on je samo izAsho i reko jebi gAbang A onA ushlA u wc uzelA pApir i oshlA u drugi wc... nA kraju sam jA ispAlA nAjshokiranijA u toj situAciji, Ali mislim da nie potrebno prichAti kAko se onA osjechAlAImage Hosted by ImageShack.us nAgoworilA sam je da ide kod mene i tAxmo prichAle i bilA je ljutA i jAkA, iAko je iznutra umiralA, shto je izAshlo iduchi dAn nA widjelo, i pAr nArednih dAnA... obje smo bile totAlno u kurtzu Ali njoj je trebAlA puno wechA podrshkA pA sam jA swoje rjeshAwAlA sAmA sA sobom...
chujem se s dragim swAki dancerek...do dAnAsno...kAd su mu iskljuchili tel Image Hosted by ImageShack.us wjerowatno se nechemo chut do nedjelje il subote dok ne dodje u london i ne kupi nowu kArticuno, A do tad chu wjerowatno poludjet jer mi jebeno nedostAje Image Hosted by ImageShack.us Al tjeshim se jA kAo.... proshlo je tjedan dAnA, proche i prokletih ostAlih 80 Image Hosted by ImageShack.uscerek mislilA sam ich nA more rAdit, zAradit si zAbAwit se, Ali kontAm ipAk chu ostAt u os, imAm sAd neke dr stwAri nA umu, A i sekA mi ne ide, A bez nje nije zanimljiwo, A i ne mogu se sAd opustiti kAo proshle godine... kontam, imAm tu wech 3 poslA, i 4 sam dobilA za ljeto, mozhd potrazhim josh neshto i ostAjem wamo... sekiraju me chiku, A i sa sekom kujem neke plAnowe da odemo nA stAn sAme, onA bi samo mj dana bilA et tak da widi kk je to mAl pA se wratilA chiku, A jA bi ostAlA rolleyes Al idejA je josh u rAzrAdi pA... budemo widelismijeh
...nedAwno, tochnije prie 3 tjednA, u moj su se zhiwot pochele wrachAti 2 osobe, 2 frAjerA koja su puno znAchilA i puno boljelAImage Hosted by ImageShack.us... 1 uopche ne dozhiwljAwam jer nije wrijedan da gA se sjetim Image Hosted by ImageShack.us, A drugi je uwijek bio mojA slAbA tochkA(KSGO)... mojA ljubAw s internetArofl, mojA 1 prAwA ljubAw, prwo swe Image Hosted by ImageShack.us bilo je to prije kojih dAwnih 5 godinA, Ali, uwijek sam gA zheljela opet... widjeti, poljubiti, biti s njim, bilo shto... uwijek je nekAko bio tu i uwijek sAm se nAdalA da chu josh jednom... nekAd... neshto... iAko smo prekinuli...bzwz totalno bzwz i swegA je tu bilo... jA sam gA woljelA ko BogA, wishe od swegA, Ali smo se prestAli widjAti, chuti...swe... chulA sam swakAkwe priche i...wjerowAlA u njih... mozhda su i bile istinite... sAd wishe nije ni bitno... ugl...htjelA sam gA mrziti i pod swaku sAm cijenu htjelA oswetuwink poocAlA sam di nAjwishe boli... nAjnizhe... i ispAlA jAdnA nArawnorolleyes Al nie imAlo efektA, no u datom trenutku to sAm ipAk ostwArilA...rofl... jA sam se nApokon uspjelA zaljubiti, to je bio tAj udArAc njemu.... i josh kratko smo bili u kontaktu... i brijAli josh koji pootsmijeh .... onda je nestAo... iz mog srcA, zhiwotA... iz misli bAsh i nijecool Al sam kooliralA.... i prie godinu dAnA, jA sam se swim silAma potrudilA doch do njegowog brojA i doshlAnaughty Ali... on je bio zAruchenheadbang...i u startu sam odustAlA... ko sam jA da kwarim nechiju srechu?!?! jer... mogu li mu je jA pruzhiti u istoj mjeri!??! tko znA... mozhdA... Ali, jeli wrijedno?!?! ne znAm... Ali preriskAntno, to deff... i prije 3 tjednA, on se potrudio doch do mene... prwo shto mi je nA pAmet pAlo... shto sAd on zheli!? i...doshlA mAca nA wratAncArofl ondA me dAwio dA se widimo dok ipAk nisam pristalA...bilo me je strAh, jAko... ne njegA ni sebe, nego swegA togA... swojih osjechAjA, njegowih rijechi, situacije... iz brodA je doshAo u pol 11 po mene...1 smo proshetali po parkurofl i nAshli se s Nity i njenim nowim djechkowomsmijeh sjedili mAl nA klupi i prichAli... kAo u dobra stArA dAwnA wremenAblabla... kAko u grAdu nish ne radi utorkom poslije 11bang tako sam gA romantichno odwelA u cityImage Hosted by ImageShack.us prisjechAli smo se swegA i bilo je jAko lijepo, iAko, iskreno, grizla me sawjestburninmad, jer kAo da i dAn danAs, nAkon 5 godinA nisam rawnodushnA premA njemu, nije to ljubAw...Ali...kontAte...1 ljubaw je ipAk 1 ljubAwwink...to se ne zAborAwljA...nikAd... smatram to mozhdA neprawednim premA swom dechku koji je daleko...Ali opet... koliko god dA sAm owo swo wrijeme mAshtalA o owom susretu, kAo shto sam i KSGO-u reklA doshAo je u totalno kriwo wrijeme... da se desilo prije samo neshto wishe od mj dAnA ili da sam s bilo kojim drugim dechkom, swe bi bilo drukchije, uopche ne bi bilo upitno... owAko, nemA shAnse, totalno kriwo wrijeme... pre kAsno... zAshto bAsh sAdA!?!? Image Hosted by ImageShack.us ...mozhda je bAsh tako moralo biti, mozhda si jednostAwno nismo sudjeni i mozhda bi to trebAli prihwatiti... nApokon sam nAkon dugo dugo wremenA opet sretnA i koliko me god wukAo tAj josh jedAn posljednji poljubAc, tA zheljA zA oproshtajem, prAwim oproshtAjem i prekidom, nemA shAnse da unishtim neshto toliko sawrsheno i diwno shto trenutno imam.. ne dam to nikome ni zA shto na swijetu... mozhda jednom, ko znA, Ali...ne wjerujem... no ipAk ...wjerowatno che i tAda biti kriwo wrijeme... neke stwAri jednostAwno treba prihwatiti onakwima kakwe u stwari jesu, mA koliko god to bolilo i neodgowArAlo u dAtom trenutku... i... nekim se stwarimA, strAstimA ili chemu wech u zhiwotu jednostAwno morAsh oduprjeti, jer kako stAra nArodna kAzhe ne mozhesh imAt i owce i nowceyes.... nApokon sAm sretnA, napokon wolim i napokon ne boli... owAj put znAm dA nechu pogrjeshiti jer nApokon znAm shto zhelim i trebAm... nApokon osjetim da je TO TO...sAmo dA owA 3 mjesecA prodju i mojA bAjkA se nAstAwlja bez sumnjeImage Hosted by ImageShack.us... chAk i Ako dodje do neke promjene, bAr chu bit sigurnA da sam jA swe isprawno nAprawila i dA sam se trudilA i bilA onAkwa kAkwom trebAm i zhelim biti... nApokon imAm osobu kojA mi pAshe totalno u swemu, s kojom sam totalno usklAdjenA... u swemu... osobu s kojom bez problemA mogu rAzgowarAti o swemu, bez rAzmishljAnjA ispalit glupost, s kojom se mogu nApoocat i super prowest, osobu kojA mi pAshe kAd sAm wAni, u krewetu, bilo gdje, osobu kojA me podrzhAwa u swemu, kojA me znA saslushAti i nAchi prAwu rjech u prAwo wrijeme... osoba uz koju se osjechAm posebnom i osobu kojA je posebnA meni... mozhe li mi iko obechAti dA che s njim bit bolje?!?! mozhdA... A mozhe li to ispuniti!??! ne wjrujem bAsh... swAki od njih je imAo swoje posebno mjesto, Ali owo je iznAd swih... deff... on je iznAd mene... neobjAshnjiwo...prewrjedno... i zAsigurno neponowljiwo... mislim dA nAs je sAmo nebo spojilo i dA nAs samo ono mozhe rAstAwiti... to je ljubAw i gotowo, nemA te sile koja che to promjeniti, bAr ne tAko skoro... Image Hosted by ImageShack.us

znAm da mi je post predug ali nisam moglA krache, chak ni owo nije ni polowica onoga shto trenutno zhelim rechi... mozhdA jednom... tko znA...

**krAj chu poswetiti mojoj bebi koji i je moj shecher nA kraju swegA, koji je zAdnje nA shto pomislim kAd legnem i prwi kAd se probudim.... i koji meni pjewA owu pjesmu ufjek...Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Laku noć moja mala Barbiko
Zalud sve, al' ja sam na te navik'o
Usnama slučjno ali srcem beskrajno





11.05.2006. u 01:40 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

wisim, chitAm gledAm...


MySpace Clocks and MySpace Layouts from MakeYourSpace.com
...WISIM...CHITaM....GLEDaM....

Blog.hr
Partijana.com
Iskrica.com
Iskon.hr
Google.com
peglA.com
trAncewision
klubskA scenA



SUPeJ Su MeNI MI...

miss kittin
leezAAlOo
NikA
pArtyAnericA
Bollocks
idzhA
ortA
mAterijAlisticA
bolesnO cheljAde....GULaG
tekknOmAn brAtzO
ljEnkA
zbEzz
hrki
SHEeT
deA
bAlkAnAc boy
sick heAd girl
psyhodelichnA
dislocirAni
ninochkA
lAdidA
thebitterend
mishkicA
iguAnA
bitch28
breEjAch


Quiz Me
minimalistica spins tunes as
DJ Premature Jam

Get your dj name @ Quiz Me


Ja SaM GENIJE CHUDO PRIRODE!!!!

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

********************

...Osijek...
...::Pty::...
...::Techno::...
...::TrAnce::...
...FAxich (3 god.)XXXodustAlA sAm...
...Image Hosted by ImageShack.us...
...::Piersewi::...
...::TiEstO::...
...::BeyEr::...
...::AltEr €gO::...
...::need for spEed::..
...::Mobitel::...
...::Internet::...
...NorA forA....
...TeletAbisi...
...pokomoni...
...digimoni...
...moni...
...oni...
...ni...
...i...
Image Hosted by ImageShack.us

...tu lako mozhesh da me nAdjesh drugAr:

...::minimalistica@gmail.com::...
ICq344968780
MSNminimallistica@hotmail.com

P.L.U.R.

THE RAVERS' MOTTO : P.L.U.R.
Peace, Love, Unity and Respect
Peace - Letting go of fear and living at peace with oneself, one another, and the planet for a greater good.

Love - As one learns to love oneself, one is able to love everyone else unconditionally.

Unity - A mutual, corporate bond is formed resulting from the love and peace experienced with one another.

Respect - Because of peace love and unity, one can accept others regardless of their beliefs or background


///////////////////////////////////////////////
Ja sam djevojka sa sela, rado bi na tvrdog sjela, rumeno mi lice i velike cice, napeta sam ko mina, ime mi je SEVERINA!

UMOBOLIJa :)

Image Hosted by ImageShack.us

Return to the Source or the politics of Plur

First Born, the Grandfathers told,
Had emerged from quivering mud to the rythmn of his own heart
And so man had known the true rythmn from the beginning.(1)
Soon afterwards man had learned to use this rythmn for making song
And then certain ones had discovered the true power in song
the power for making spiritual contact.

Not content with using the drums to convey coded messages ... often of a subversive nature, the beat and rythums that mesmerise the people and put them into a trance-like state, these drums are not merely musical instruments, they are the real language through which these people speak, a language alien and therefore threatening to us. It would be foolhardy of us to ignore this threat.(2)

GRAFITI.....

SEX

Oralni seks je nastao tako što su žene išle grlom u jagode.

Danas sam skoro jebao. I jučer sam skoro jebao. Jebem skoro svaki dan.

69 vodoravno: večera za dvoje.

Dobra vila mi je ispunila dvije želje. Treći put nisam mogao.

Ja nisam muškarac za jednu noć. Meni je dovoljno nekoliko sati.

Koristim prezervative jer volim miris spaljene gume.

Oh, ne dodiruj me... Oh, ne dodiruj... Oh, ne... Oh!


Seks nije odgovor. Seks je pitanje. "Da" je odgovor.

Vadi ruku iz mojih gaćica! Brojim do 100 000.

Muškarac pri prekidu veze: "...i da znaš, glumio sam svaki orgazam!"

Najbolje su žene s ravnom glavom. Kad mi puši da imam gdje staviti pivo.

Nema razlika između spolova. I žene prde.

Žena je usisavač za spermu koji se kvari jednom mjesečno.


ALKOHOL

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavica bježi od neprijatelja.

Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.

Tek sam počeo piti, a već izgledaš dobro.


KAKO POKUPITI CURU JEDNOM REČENICOM
"
Bok, zovem se . Vrištaćeš to ime kasnije."

"Nice shoes. Wanna fuck?"

"Ta haljina bi odlično izgledala na podu pored mog kreveta."

Reci "Najsmješi se ako želiš spavati sa mnom" i gledaj kako se pokušavaju suzdržati da ne puknu u smijeh.


DEFINICIJE

Borba za mir je išto što i tucanje za nevinost.

Paradoks je kada umreš od žeđi u pustinji, a imaš vodu u koljenu.

Drkanje je kada od ruke napraviš pičku a od kurca budalu.

Moderna algebra je kada u 4 ujutro vadiš korijen iz nepoznate.

Muškarac je samo ružna izraslina na kurcu.


POZNATE IZREKE
"Mislim, dakle postojim", reče bosanac i nestane...

Ko prije djevojci, sam u nju upada.

Ovo je mali korak za čovjeka, ali veliki za čovječuljka.

Sto ljudi, sto čudi. Sto žena, dvjesto sisa.

Sve je sranje osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišaš uz vjetar.

Voli bližnjeg svog, ali pazi da te pri tom ne uhvate.


POLITIČKI

Ja bih radije da moja zemlja umre za mene.

KGB tastatura nema Esc tipku.

Kolumbo, jebem te znatiželjnog. (grafit u Beogradu poslije napada NATO-a)

Na parove razbrojs: mrtav, gladan, mrtav, gladan...

Mijenjamo tenisača za jebača. (na zgradi američke ambasade u Zagrebu)

Politika, olitika, litika, itika, tika taka BUM.

I grobari su ratni profiteri.


MALI OGLASI

Za dobru jebačinu neka vaša žena nazove 223-6386

Jeftino čekam autobus umjesto vas


BOLNICA “BEZ NADE”

Nisam paranoik. I zašto me stalno gledaš?

Ti si samo ljubomoran što glasovi pričaju sa mnom, a ne s tobom.

Da biste nešto naučili o paranoicima, morate ih slijediti uokolo.

Moj kompleks manje vrijednosti nije tako dobar kao tvoj.


SRPSKI POSLOVNI RJEČNIK

Dragi kolega, dugo se nismo vidjeli. Gde si bre, pička ti materina?

Koju funkciju gospodin ima u firmi? Koji je on tamo kurac?

Vaš upit nije upućen na pravu adresu. Kog kurca mene pitaš?

Uputit ću mu oštar prosvijed. Jebat ću mu i oca i mater.

Nemojte se uzbuđivati. Ne pizdi.

Prekidamo suradnju s Vašom firmom. Odi u tri pičke materine!


RELIGIJSKI

Natpis na crkvi: Ako ste umorni od grijeha. Nadopisano: Ako niste, nazovite 275-232

Molimo vas da Oca, Sina i Duha svetoga ne zovete Pape, Junior i Casper.

Ukazala mi se Gospa. Baš i nije neki komad.


SAVJETI

Ako te udari struja, udari i ti nju.

A truly wise person never plays leapfrog with a unicorn.

Nikad ne prihvaćaj piće od urologa.

Neka vas u životu vodi pseći moto: ako nešto ne možeš pojesti ili pojebati, popišaj se na to.

Ne budite seksisti. Pičke to mrze.

Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici.

Ako nemate para za televizor, kupite poster. Jeftinije je, samo se slabije čuje.