[tu pa tam]

....end i vandr va va va va vaaandrrrr..*skvičavo izvedeno*

interlude...


ukoliko do 20.9 ne primim povratnicu koja bi naznačila da je druga strana tj:univerza v ljubljani, primila
moje dokumente koje sam trčala uvjeravat i pljuvala pare na sve strane kao da si umjeto toalet papirom
guzu brišem novačnicama od po 200kuna, ja sam najozbiljnija u svojoj namjeri da dignem tužbu
protiv lijene i glupe hrvatske pošte.
" sljedeći tjedan gospodična"-reče sijeda nadrkana službenica dok onim ljepilom ljepi moju sudbonosnu kuvertu, i odgovara na moje pitanje kad će mi povratnica stići.
bacila je moju kuvertu sa 50X provjerenom poštom napisanom i svim svetim ša TREBA stić u tu prokletu univerzu di se na telefonu svi prave francuzi. svi kuže hravcki ali maratonski ti odgovaraju na slovenskom.

sljedeći tjedan je prošao a papir o primitku nije došao.

poštanska gamad. svi su oni njuman iz sajnfelda. svi bi trebali lizati kuverte kao đorđeva zaručnica. a ja i marisa tomei bi ispijale kavu.


nemška fonetika. moderni nemški jezik. uvod v splošno jezikoslovlje. morfologija nemškeg jezika. uvod v nemško literarno vedo. pregled nemške književnosti. ustvarjalno pisanje. medtodiko znansvenog dela.
francoski glagol. francoske vaje. francoska fonetika. francoska književnost 19.st.
pixiesi su savršeno cijelu moju avanturu objedinili u :where is my mind.


kako se na njemački i francuski reče: tužit ću vas



uz to. glavne brige koje su pogodile naš skorman kućni buđet nije stan sa nekom tipicom koju nisam još ni upoznala, nisu izdaci oko svega toga ša to nosi. ne.
" ja ne razumijem kako tebe nije sram da te netko vidi u toj..u toj...ODPRANOJ piđami"-rečenica koju čujem svaki put prije spavanja kad me majka vidi u njoj.
riječ odrpanu nisam zaista dugo čula tako da je pravo osvježenje uopće je čuti.
nemožeš reko granica bez dobre piđame.
kao ni bez putovnice.
dugo se nisam muvala mo MUPU.
"da da...samo vi stanite baš u ovaj red "-reče osoba koja radi na MUPU i koja bi trebala znati MUP u srž.
dok čovjek stoji ne preostaje mu nište nego da tupo radi korak po korak kako se red pomiče.
kad se malo preveć deblja žena makla sa pulta, shvatila sam da je prekrivala natpis na šalteru. pisalo je : osobne.
u tom momentu shvati čovjek što su značile te drugačjie boje papira od njegovih. moje su žute njihove bijele. sat vremena u redu bez veze.
mrzim mUP. mrzim mUp. po ljeti. svi ustajala mirisi i ustajali ljudi.
zatim odlazak na sud po obrazac. sramoćenje zbog neZnanja gdje je ulaz u sud.
stajanje na ulazu u zatvor sa hrpom čudnih ljudi. pa čitanje natpisa. i nadanja da me nitko poznat nije vidio kako nestrpljivo čekam pohrlit u posjetu nekome u zatvor.


..ooo tako ću vas tužit hrvacka pošto.

kiša nikad nije bila ovako ukusna po raspoloženju.
totalni mi je sjela i neka pada naredna 5 dana.
top 3 kišnih doživljaja: 1.gusti zrak zbog koje dim cigarete pleše oko tvojih prstiju duže nego inače
2.uspavljujući zvuk padanja po prozoru 3. branje i jedenje grožđa iz kišnog vrta
umjesto subotnjeg spoja sa vinom/jabukom...imala sam dejt sa đudom lovom. ja sam ležala u krevetu i perverzno uživala u lijenom izležavanju dok je on za mene glumatao po ekranu.
i dok mu krv cijedi niz zube i dok onako ubija, svejedno bi ga.
jel je još sa sienom miler?


Image Hosted by ImageShack.us
my...kryptonite.

17.09.2006. u 23:40 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com