[tu pa tam]

tejk mi tu d mun end let mi plej among d stars.

htjela bi proparat nebojer imam osjećaj da bi tada došlo više zraka do mojih iznikotiziranih pluća.
ovo su ljetni nehumani uvjeti. cijelo dan provodim u abnormalnom lijenjivanju po kući i osmišljavanjem
raznih oblika rashlađivanja.
međutim, dalje od hladnog tuša nisam došla. metoda koja pali.
napuniš kadu ledenom vodom i jednostavno sanjaš da se pretvaraš u ledenu kocku.
jest da te hladnoća ostavlja bez daha, ali ugodno je.
jesti po ljeti nešto teže od riže za mene je apstraktni prehrambeni događaj.
voda.voda.voda i samo voda.
svi se smiju mojim zabavnim idejama o ljetnim putovanjima.
zajebavaju me da ću u prag sa mini friĐom. ali riječ je o nesporazumima al nek im je.
zabrijala sam na odlazak u tunis*.- naravno da neću ić. em nemam s kime. jer ne kuže kako je pogodno
last minute čreveling. al ajde. zapravo da imam s čime ( drugo "em") išla bi sama onako bez beda.
gledala sam neke ljude u 6ici davno. u busu nemožeš da ne čuješ šta neko priča nekome. priča ide da je pred2godine...
ona njemu rekla: ej. ajmo se preselit na karibe.
on je njoj rekao: ajde.
nisu se pitali ni kako ni di ni s čim. samo su išli.
to ja hoću. tip joj očito nije bio iz rijeke. tu takvi ne rastu.
tunis će mi se pamtit.
inače.
bog kažnjava žene ljeti. jednostavno neznam zašto hitlera/ i ostale nije učinio ženom i priuštio mu da
ima stvari po ljeti. ljetni pms: atomska bomba koja se aktivira na toplinu.
mučenje je stajat u usosenom sendviču između 2 čudna tipa i gledat kako se njihov vonj ko u crtičima u dimovima širi oko tvojih nosnih šupljina. ne da ti se brojat koliko je kapljica poteknulo sa njihovog čela.
niti proučavat znojne krugove oko pazuha neke ofucane bijele košulje.
i u tom trenutku kad šole / isto očito iznerviran toplinom/ zakoči, možda čak da propusti sljepu ženu. tada se susretneš sa znojnim krugovima i svime. i tada ti potekne ono što si očekivala da će poteći.
zašto sljepa žena? jer mene hendikepirani na bilo koji način vole kad vozim.
vole se igrat ruskog ruleta po kolnicima.
s obzirom na sve koji su mi prodefilirali par centimetara od haube na pješačkom..na polaganju
ću se duboko razočarati ako na cesti ne budem morala preteći nekoga u invalidskim kolicima.
¤
subota je a ja doma. i nema sretnije osobe od mene.
jednostavno uživam. zaleđena boca vode lagano se topi i biti će ledena za pit.
i scenarij nakon izlaska sam skužila je uvijek isti.
isti san: samo čaše vode tokom cijelog sna.
odgledala sam "hostel" od tarantina koji kao službenica "express.d.o.o.-a" prosljeđujem.
i nakon toga sam shvatila zašto ja obožavam tarantina: zato. baš zato.
jelena me potakla na razmišljanje o glupim muškim upucavanjima.
jel se još uvijek pada na fore tipa: ajme e pijan sam i ne znam šta govorim..blabla...al mi se sviđaš..blablabl...e imaš broj..blablabla..daj da zapišem da ne zaboravim jer sam pijan...blablabla..e bap si zgodna..blablabla..ajde bok. blablabal..e kako ti je ono ime..blablabla.
jadno moje što trpi:) hehe. ma đrK.
ako nemaš muda nekom doć i reć neš trijezan onda si papak.
istina je najbolje sredstvo.
igrali su mexikanci i argentinci.
mexiko me samo podsjetio na top of the summer 05. carlos.
argentina? kaže ova moja iz španjolskog da ih niko ne voli i da imaju masu viceva o njima.
ni su neš ko bosanci ili mali ivica.
a koje je najbolje sredstvo protiv sladoleda od biskivta* vanish?
btw: juče sam otkrila novi perverzno uživajući sladoled. jafa ice.
ja obožavam jaffa kekse. dala bi se za jaffa kekse. zalagala bi se za veća pakovanja jaffa keksa.
i to samo onih oriĐiđi a ne loših kopija.
i onda moja stara mi pred oči baci jaffa sladoled. ajme.
polokala sam tablete od alerĐija i mislim da ću se ić lijepit od vrućine na plahte jer mi se spi.
nedjelja.
jebena nedjelja.
jebena prokleta nedjelja.
jebena prokleta usosena nedjelja.
jebena prokleta usosena ljenačarska nedjelja
jebeno prokleta usosena ljenčarska mutnjikava nedjelja.
mislim da ostatak tjedna ne voli nedjelju. inače bi stajala na mjestu ponedjeljKa.
lahka noć.

25.06.2006. u 01:52 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com