[tu pa tam]

Jačina svraba je obrnuto proporcionalna mogućnosti da dohvatiš mjesto koje svrbi.

kako nema škole dane gubim na gluposti.
veselim se popustu kod mutavih mađara i idem si neš zpirsat.
živciram instruktora jer neznam di je lijevo di desno.
već tjedan dana davim ljude da namjeravam pogledati snimljeni planet majmuna.
a zapravo se samo moram okrenuti oko sebe.
čitam sheldona i zaključila sam da što je hemingvej imao svoje junake idealizirane traLala.
tako je sidney imao svoje heroine. žene koje su naprosto nepostojeće.
žena koja je ubila dijete u trbuhu nakon 5mjeseci trudnoće da se osveti tipu koji je zgiljo od nje.
sick. al za divit se.
gledala sam slike sa bajnog vjenčanja i puna poraza morala priznati da me glupi fotograf uhvatio na svakoj slici di izgledam ko background sa čašom vina. kreten novo listarski.
tražim posao u struci.
tražite li profesionalnu sjekačicu kruha za sendviče razmaženim bratićima nazovite me.
psiho je i dalje in d prezns.
želim bit u sobi na psihijatrijskom odjelu di je i on. on je sa drenove.
imam ogromnu rupu u zubu. sjemenka suncokretovog peciva danas se udomaćila.
pa sam je kulturno čačkalicom istjerala.
zubarici opet netko umro. super.
nečiji će zub stradat sutra.
srećom da sam naručena.
srećom da je četvrtak.
nesrećom obilježavam mjesec dana alergije koja je i dalje u pogonu.
i neznam koji dan kada se osjećam ko oni na surivivoru.
radila bi sve i sve da mi daju makar kokoš da je zakoljem sama i spečem.
" jeli si na onoj dijeti koju sam ti propisala?"
"da"
" aha. i koliko dana si na toj hrani?"
"kojoj hrani?"
" pa riži i kuhanoj piletini?"
" pa da. kojoj hrani?"
"hehe. razumijem."
" 5-6 dana"
" i dalje te svrbi?"
" da"
" a neznam. možda je stvar u riži ili piletini..."
" a da ja niš ne jedem. čula sam da neki žive i od zraka?"

kujo.

jedem sendvič sa ŠUNKOM I SIROM I SALATOM I KRASTAVCIMA I MAJONEZOM I POSLJE ĆU POJEST UKRADENE TREŠNJE SA STABLA SVOG 90GODIŠNJEG SUSJEDA A ONDA MOŽDA ČAK SMAŽEM I PAR ČOKOLADNIH NAPOLITANKA ILI PAR MARELICA. jebala te kuhana piletina.

bok.

01.06.2006. u 00:42 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com