[tu pa tam]

vule vu vule vu vule vu pate. vule vu pate. pate avek mua.

kiša. nije purpurna ko ona od princa al je ona klasična seljačka.
go away you stupi rain. or i ll overdose myself in my vein. or i ll find you and bring you pain.
busevi po kiši 1) mirisi
: mix kiše/ starih ljudi/ vrećice sa placa / mokri kišobrani/ dahtanje loših zadaHa.
2)ljudi: žiwČani/ znojni/ smrdljivi
3)zašto znojni?: jer čim su vani kaplje mokre vode koje zoran vakula je odavno nazvao kišom- e onda se svi prozori hermetički zatvaraju
4)zašto baš hermetički?: e pa. priča potječe od stare legende da smo svi mi produkt kraša i da nam par kapljica kiše u dobroj kombinaciji sa ZRAKOM može nanijeti štetu.

i je li loše osuđivati nekoga da je mrtav po karakteru ako ne briše stakla u busu iako provede 30 minuta blejeći kroz zamagljen prozor i ne vidi ni penisa?!!! ne kužim. maike mi ne kužim.
ja ga ko mali nigeri u nju jorku u 60ima, ko na onim stolčićima, izglancam ko jaje.
kako te ne može zanimat di se voziš ni di si šta si ?!!
i netko me pitao da kako mi kišobran može smrdit po kiši.
htjela sam pribjeć nasilnim mjerama guranjem nosa u kišobran.
al smrdi. stvarno.
imam 20 bonova za besplatnu kawu u onoj šugavoj prodavaonici kawe na žabici.
očeve male kućne čarolije: kako skresat kućni buđet?
* nabavi djetetu 20 bonova za besplatnu kawu*
neki to vole bez okusa.
na.
što je požrtvovnost? kad odlučiš psa pustit u kuću jer pada. a onda mu dopustiš da ti izrazi zahvalnost tako da ti skoči na piĐamu.
što je /ne/logičnost?
kapati kapi za uho, koje nakon šta kapneš-tvoje uho ne upije u slučni kanal ili napoji bolesno srednje uho sa tim, nego čim ispraviš glavu ono se vrati van. ?!
možda one male francuske stanice iz one serije o ljudskom organizmu upravo u tom trenutku putuju u moje uho onim brodovima i sa kabalima hvataju kapi koje ja uljiem i zaljevaju srednje bolesno uho prije nego ja ispravim glavu.
vule vu pate avek mua?
end aj vander. vaj vaj vaj vaj vaaaj,
:)


Image Hosted by ImageShack.us

28.04.2006. u 01:00 | 32 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com