[tu pa tam]

slash.dot.slash.dot.slash.dot.com

obezvrjedio mi logiku. oskvrnuo mi trud.
papaprapapa.
i maji blagdan je bilo dosadno u 4 zida, pa ko sam ja da budem iznimka. al maja blagdan nije bila spašena posjetom frendice koja joj je došla ko naručena sa kutijom cigareta i s kojom je pila piwu iako ne bi trebala i nisu gledale blentave slike na kompu i umirale od smijeha:D najviše emocija izazivaju one sa govorničkih
ustvrdak/ novoizmišljena riječ/ je taj da na slikama sa svih putovanja ima barem jedna di je neke životinja i to izričito: mačka ili mops. i da sam na svakom drugom putovanju ja sa vrećicama čaja na slici aka liječim se. poslušam li majku mogla bi to mirno obrazložit da sa pušenjem cigareta nestae vitamin ce i slabi imunitet. uzročno posljedična veza by drobnjak. čovjek koji je najbolje od svih u školi upućen u moje zdravstvene probleme i koji je izrazio zabrinutost za moje potomstvo.
čaj. jel i vas nerviraju ljudi koji su na čudu kada u kafiću dobiju šalicu i poseban tanjurić sa svim mogućim extra dodacima, pa su na sto čuda jer samo žele čaj. ni med. ni 2kriške limuna. ajde šećer. i doslovce im vidiš da im je neugodno kada im se vrećica zaplete u žličicu dok je cijede i nikako da je odpetljaju pa moraju prstima i onda te iste prste mokre i čajaste brišu u majice ili poližu.ukoliko koriste med to više liči na masakr medenim vrećicama. prvo je potrebo pogoditi pravu stranu za otvarat i onda se taj med mora iscjediti ko da je sudnji dan meda. mislim da je stvar ta da su ljudi uvjereni da ako im je već dano da ga moraju iskoristit do kraja. da smo škoti vjerojatno bi lizali vrećicu. stiskanje limuna je olimpijska disciplina. potrebno je iskustvo znati iz kojeg kuta limun neće prsnuti prema vama ni prema osobi nasuprot vas već u smjeru susjednog stola. i znati približno brzinu štrcanja limuna da ne stigne do susjednog stola.
ni piti čaj nije jednostavno ko šta sam mislila.
ni jebena ljubav nije jednostavna.
i da je živa osoba mislim da bi je ispljuskarala ko nikad nikog. toliko jako da bi imala osjećaj da kekin "šamar" pjewa samo njoj.

e pa sto
dovoljna je jedna rijeci
odjebi
nemam ima stotinu lica


bliži se farbanje jajašca. svaka čast jajima u boji al čokoladnim nema premca. i uskrs je izgubil čar. prije bi se veselila onim blentavim jajima velikim di bi dobila neku još blentaviju igračku i to mi je bio uskrs. a sad se svelo na prežderavanje mladim lukom i kapulom. kasnije umirem od luka al je fino dok jedem. tako mislim da sve stvari funkcioniraju u životu: dok nešto radiš je super. al čim na tren zastaneš i udaljiš se od tog nerealnog stanja vidiš da je štetno. * luk sam prenjela na neš drugo al poanta e jasna*
no dobro.
gledam u svoj pirs i mislim si jel je bilo normalno od mene bit sa suzama u očima kad sam se pogledala u zrcalo bez njega :D
onaj blentavi mađar sa superjebenim tetovažama samo ga je ubacil va vrećicu i adio... sve sam moguće situacije s njim preživjela. i on samnom. ljubili su ga i voljeli. a sad je ošo. sad bar mogu se poistovjetiti sa onom od dragovjevića:" imala je lijepu rupicu na bradi";D
sutra stavljam ring ukoliko se ne predomislim jer nisam sigurna hoće li to meni stajat. ae sara nek tvoj brader neš pametnog napravi pa mi stavi u photoshopu ring da vidim kako bi zgledala ko zpirsana tikvica:) majka misli da ću ličiti na dječaka. da sam imalo obzirna prema familji mogla sam pričekati da prođe uskrs al mislim si da je bolje da to riješe ko grupnu terapiju.
booriing.
bacam looK na kalendar. do kraja još cca 4.5 tjedna.
s jedne strane veliko olakšanje a s druge panika u upisnim redovima. di ću šta ću. cro/slo/it? u biti neću razmišljat o tome. smart. veri smarT.
arggghhh..... kad će taj petak. ti si ko metak:)

12.04.2006. u 21:11 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com