[tu pa tam]

skviz mi. end den đast drink mi. koz aj em jor lemon.

skviz, skviz.....

sjećam se da smo u osnovnoj radili ko neke info radionice o drogama i da nam je profa rekla da se malo informiramo. i dok su svi se inoformiravali o vrstama droge i neznam čime ja sam se pojavila sa jednom jedinom pričom o tipu koji je konzumirao ekstazi i onda si je brijao da je naranča i bojao se da mu se netko ne približi jer je bio uvjeren da će ga netko pojest :) i sa tom pričom sam davila jedno dugo vrijeme....
a danas?
danas se ja osjećam ko naranča.
nisam niš opasnog konzumirala osim ako se musli ne deklariraju opasnim. aL kako natopljeni u ab kulturi i izgledaju:: moglo bi se reć.
no nitko me ne pokušava ogulit nego me cijede okolni faktori + u dosluhu sa fakinglim PmS-om. osjećam se ko da sjedima na iglam koje se aktiviraju na svaku sitnicu koja mi poremeti ravnotežu bilo da se radi o najobičnijem pitanju ili činjenici kada nam bus stane jer se par idiota sjetilo hrakat bakule. ok. ni ja ih ne volim. i kad mi se pojavi određeni tip čiji glas koji me traži da izvadim onu retardiranu pokaznu na kojoj je ona moja ritadr slika koju nitko ne prepozanje. i nikako ne odgovara originalu. e da. kad mi se taj tip pojavi sva se naježim od degutantnosti jer uvijek ima look ko da me pod svaku cijenu želi uhvatit da se vozim bez ičeg. je. dajem jebenih 300 kuna za pokaznu da bi se švercala jer sam avanturističkog duha ko indijana đounes.
da sam kanibal i da se inače ko danas osjećam ko naranča mislim da bi išla samu sebe jest koliko sam danas propatila gladi do doma. još sam ko beskučnik na stanici stala metar od reklame za mekdonalds sa onim slinim menijima i onako gledala sliku po sliku i zamišljala kako jedem. siik. :)

Kad netko kome se beskrajno divimo i cijenimo izgleda kao da je utonuo u svoje duboke misli, najvjerojatnije razmišlja o večeri.

zato sam brzinskim bulimičarskim pothvatima potrpala u sebe paštu i salsu. gudbaj orinđ. helou jana again.
sad će tikvice. * sara će prepoznati tihi očaj u ovoj rečenici *. to je sara maj dir trebalo ići na projekciju. jana i tikvice. napraviti tužnu priču o prehrambenom zlostavljanju unutar naizgled normalne obitelji koja svoju kćer tovi tikvicama na sve moguće načine. a zaštO? samo zato .. jer ih imamo u vrtu. koje glupo rješenje. ajde. ajde da ja njih jedem onako fino svaki 3-4 dan..al ne. ne.. to mora biti svaki jebeni dan. mrzim tikvice.
na sara. pa nek tvoj brat kad mi sljedeći put napravi novi look u photoshopu razmisli malo šta je ta izbuljena djevojka sve prošla u životu otkad ima vrt sa tikvicama :)))))))
sada se u meni budi mala pemeesovka i željno bi pojela neš šečernog. no zahvaljujući nestašici slatkog u kući jedino šećerno mi je sirovi šećer na žličici.

* does he look like a bitch ? no! then why you go fuck him like a bitch?*

i brinem se za svog psa. mislim da je postao senilan.
vidjela sam ga na cesti i ono...ja se sva raspekmezila da se makne sa ceste da ga neš ne pokupi i ono...stoji ko pas nasred ceste i ne reagira na mene. u očima sam mu vidla da me nije prepoznao. ima 8 godina. toto starčino.
i marina biTč. uživaš dolje u malinskoj jel ? ;) neki od nas imaju i posla i nemogu sve 4 u zrak i baljezgat gluposti ko šta samo ti znaš. :)
* i nemogu se naviknut na sve ove dugmiće u blog editoru. previše toga odjednom*
.......
u petek idem u zege na smotru fakulteta i osim što me to veseli. i što ću onog blenatvca kemičarskog vidit. idem u šoping u rasponu do maxium 50kuna. osim ako neki druželjubivi obiteljski font ne dade koji priloG. eto. eto skromnosti. neki u šoping ne odlaze s manje od 500 kuna a ja se razveselim i kad imam samo 50. kada te život nauči :D hahaha..
i onda na dramenbejs kojim slavimo moj skori odlazak u zadar i nemogučnost nečeg zbog toga za sljedeći vikend. pa se hoha i ja namjeravamo lipo pogostit sa bocaMa. a per ... samo se nadamo da točka u međuvremenu nije nabavila koju striptiz šipku :P
........
novi izum pemeesiranog uma:: puno kakaa i malo mlijeka u šalicu. zadovoljava primarne pemees potrebe. isprobano!! / kopirajt / :)
dead tired. sajnfeld je ko za mene stvoren kada se bacš u krevet skrojen samo po tvojoj mjeri. čisti hedonizam. doduše nema čokolade.
* zijeva lavlje *
papaĐorno

Image Hosted by ImageShack.us

27.03.2006. u 22:23 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com