[tu pa tam]

el titoLo non če!

mislim da sam zaljubljena u bioaktiv lgg. u onog njegovog super-bioaktiv-mena. zato jer kako sama reklama nalaže: superjunak na strani imuniteta:) voljela bi da stane malo na moju stranu / nema tu pretjerane gužve da se razumijemo /. i da učini nekako da mi nos ne izgleda ko da sam od malena želja biti rudolf..taj mali specijalan sob djeda mraza. i da me nos prestane svrbiti. i da mi zaustavi kihanje. a ni novi paket od 10 paketića maramica sa slowima abce nije na odmet :)
superbioaktivmen.
čujem li još jednom pjesme ala vitni hjuston. roxete. ili selin dion. ajm gonna go loKo.a ni prisilno slušanje westlajFa na satu engleskog, skupa sa rađenjem čestitki za valentinovo koje je ocjenjivala.tematski naslov sata " vud ju bi maj valentajn?". molim te. ja sam osobno morala zaboravit lubanju em je nisam znala nacrtat em sam u razredu ubijala romantično nastrojene. drago mi je da je maša ostvarila moj naum:) ja sam sama sebi radila u biti čestitku. jer tad još nisam u busu uočila reklamu sa čovjekom of maj drims:: superbioaktivmena.
curi mi iz zuba nešto.
i mama skini mi se sa organa kojeg nemam i prestani ljudima koje vidiš nakon neznam kolko godina kako sam ja fina i krasna. i onda spomenut da je i njihov sin fin i krasan. ispadaš ko one židowske majke u američkim humorističnim filmovima koje žele da im kćeri imaju fine i krasne dečke. neš ala dadilja fajn i njena majka. samo što ja zvučim ljudskije:)
* sezona 2006. stupid vs bluberri 1:0*
malo sam si gledala neki film di je šan koneri bio obučen u nekog crnog medvjeda i valjda uz te neke zoofilske nastranosti je bio i krejzi znanstvenik koji je mogao stvoriti bilo koji vremenski uvjet.
bilo bi fora da umjesto jeftinih čestitki i debljajućih slatkih napasti zamotanih u fini papir i izklišeziranih ruža i svih ostalih klišeja..japanci ili kinezi/ne znam koji su napredniji / stvore hologramske programe za valentinovo. tipa:::neko želi bit ludi masovni ubojica koji ubija sretno zaljubljene parove, neko želi bit sa fejvrit fejms osobom. ili pak bit kurva na jedan dan i ko đulija roberts i od najstarijeg zanata napravit divnu ljubavnu priču.ili napravit virtualnu igru " poskidaj pištoljem prodavačice ruža" hehe ... samo ideja... :))

ubila bi za kuglicu ferero rošera.
i za superbioaktivmena.
nadam se da je on jedan od onih sa ukusom u žene.
definitivno su istrijeBljeni :))

::::::: ekskuluzivno: s p a v a m i se :::::::::
ali zbog razloga na kraju moram pričekat.

na! 0:00 je!!
sretan rođendan d best luking gaj in rijeka hu aj lav veri veri maČ!! ....SAŠA sretan ti 22 rođendan.... :)))... dečko zbog kojeg kad sanja doležal zapjewa stih " e moj saša di je sada ljubav naša " svi se okreću prema meni i kuže o čemu je rijeČ ko recimo va subotu :)) on mrzi huanesa i kamisu negru al štuje slavonske lole kad se napije i pjewa da je sve ona njemu ;)) al inače dečko nikad ne krši kod i nikad ne miče tooL iz cede plejera. mislim da to radi da me nanervira. al ja uvijek pobjedim :) veoma je šarmantan. do te mjere da su mi cure u točki prilazile i priznavale da su bile zaljubljene u njega. hahaha.
volim svih njegovih sitnih 11 pirseva / a palo je priznanje ni da moja 3 ne zaostaju / od kojih je pola dobio gratis. bastrd!! :)) jede samo kinder čoko rajs buahaha.a opet tako nesebičan da meni kupi snikers!! aha! u booki me pokušao pridobit on d dark sajd i navuć me na pelin al mišn fejLD!:))
once lovers now best friends:))
kako sam u besparici..možda ti amigo mio malo one krvi koju dam sutra stavim u miću epruveticu pa na lančić da furaš ko privjesak. pa kad te pitaju čija ti je to krw da kažeš od bivše cure pa ispadneš jako super mačo men jer si je priklao i nosiš trofej oko vrata:)) hahaha.
al nisi superbioaktivmen! to ne :))
međutim. piwu moš platit:))


13.02.2006. u 00:30 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com