[tu pa tam]

..OBRATI PAŽNJU NA POSLJEDNJU STVAR...

kako sam dotakla dno neinspiracije u ovo zadnje vrijeme, posegnut ću za nekoliko dana neispcrpnom temom na većini blogowa:: vaLentajNs deJ.
uhu. dan kada se mali patetični kupid spusti iz neznam kojeg nebeskog predjela i odluči svojim strijelama probost ljude tako da bi se i oni mogli sretno zaljubiti. divna teorija. al u praxi, tokom godine smo meta više njegovog zlog brata blizanca::stupida:: koji nas gađa nekim strijelama koje nas čine nesretno zaljubljene. mislim da stupid uistinu pronalazi neku satisfakciju mene gađat tim fakin strijelama.... :) malo bi ja njega sa kolčevima gađala pa da vidim kako bi onda uživao.

nemoj me živcirati, ponestaje mi mjesta di mogu sakriti trupla.

i od tud ta neka emocionalna diskriminacija na valentinovo. popusti za zaljubljene? ke gluPO.
moje valentinovo će se svesti na:: par piwa sa dragim ljudima. dolazak doma. predoziranje sa tradicionalnom milka vit kukisima. / možda si priuštim onaj mali paket ferero rošera/. slušanje nekoliko puta za redom- egotrip pjesmu od flogging mollya. uzet si neki dobar antiljubavni film u videu. i pokoji šamar stupidu ako mi se odluči približit! :) e to me jedino nervira. jer nekako ti na valentinovo isplivaju sve one neke davne ljubavi ili neljubavi. ponovno bi htio sačmaricom upucat jednu osobu pri samoj pomisli. al neka. lakše ti je kad znaš da je to valjda jedini primjerak "muškog svinjčeta". bar se nadaŠ :) lav saks. misliš. želiš d best. a ispadne kurac. :) zato je moja hoha draga svaki put kada bi me alkohol nadvladao morala slušati kako ja filozofiram o meni najtužnijem stihu:" ali pazi ti kako je to tragično!! dvije ribe u JEDNOM akvariju i nikad se ne sretnu! a znaš ti kako je taj okrugli akvarij mali?!". valjda ga jedina shvaćam tako tragiČno:)) hehe.
negdje sam pročitala da
žene žale za svim muškarcima koje su mogle imati. a muškarci za svim ženama koje nisu mogli imati
. istina?
i ne kužim osobe koje kuže stvari a svejedno te ko "podjebavaju". smiješno.

em si iskomercijalizirano drago valentinovo em si postao samo pojava " koliko mi kupiš toliko ti vrjedim".
valjda samo još kraš ima neke koristi od tebe. jest da kraš ima koristi svaki put kada smo u depresiji jer nekako nas čokolada izvlaČi. kao kažu ljudi. a ko sam ja da to opovrgnem;)
jebi se valentajn! odlučila sam za ovo valentinovo čak i učiniti dobro djelo. dobro djelo koje je šokiralo mnoge znajući da se pri samom " piješ mi krv na slamku" zgrozim. datće jana krv va škole:)) malo sam zabrinuta jer mi je netko rekao da ode puno krvi i da moram tamo duže od 5minuta ležat....al idem.
ne samo što je dobro djelo. već dobiješ : free pizza i neš za pit u ružmarinu...ii...ružu! i da. nemaš nastave hehe. evo vam ga na zle prodavačice ruža po kafićima. ne treba meni muškarčina da mi kupuje cvjeće. sama ću ga zaradit. malo si odlijem krvi i voila!...samo se nadam da imaju neke postupke za ljude koji se onesvijeste. * đast in kejs* :)))
ja sam doma već 3dana u karanteni. nekako sam izgubila dodir sa stvarnošću u ovoj kući. da bi ste shvatili kako je situacija kritična, moram napomenut da sam jučer gledala ljubav u zaleđu. o da. i još par tako extra "popularnih" serija. malo sam se bavila proučavanjem svojih školskih knjiga koje obično ne koristim. uglavnom:: dosadno. baš dosadno. i da. igrala karte sa bratićem. uno. svjetla točka bolovanja! kako malo čovjeku treba :)) malo se informirala po iskonu i saznala da:: da će aboriđini brat kondome po stablima, da je ipak francuzima najveći, i izjava nike kranjčara: "daj bože da im zabijem". očito bi i niko se igrao valentinova sa svojim igračima .)
* imam rižu za ručak..tenk ju heven*
dakle ... papa:)) i volite tako to..traLaLa:)

I'm hoping the smoke
Hides the shame I've got on my face
Cognac and broken glass
All these years I've been your ashtray

Image Hosted by ImageShack.us

10.02.2006. u 13:59 | 23 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com