[tu pa tam]

mmm.pijem nesKaFFE koje nije piwo. a svejedno mi se jebe žiwo.

juTro. najradije se ne bi ni dizaLa jer znam da me čeka još jedan fakin dan repetiranja u školi istih glupih stvari. i kda čujem rečenicu : " kako ste vi sad maturanti, vi MORATE..." lijepo bi si na klupu izvadila pribor za rezanje žile. dakle jedan onako profesionalno strućni žilet:) a kod pitanja:" i jel misliš ići dalje i šta?" najradije bi tad da sam briljantan znanstvenički um i da ko onaj u smogovcima napravim svog robota koji će umjesto mene o takvim stvarima komunicirat sa ostatkom svijeta:" da mislim. ne neznam." i onda mi se nađe neka glupa baba iz bivše ulice drage najdraže sa rečenicom:" ma ja ne vjerujem da ćeš ti uspijet..mislim ne shvati to osobno ali ako moja Veronikica nije prošla a imala je sveeee peticeeee...". vaša veronikica je malo mentalno zaostala. jebem ja njene petice kad žena ne zna dalje mrdnut nosom od knjige. dečka nikad vjerojatno nije ni imala. nego je učila o njemu preko knjige.
pa se stara uhvati paranoje pa povuče starog. koji je baj d vej kad me jučer vdiio rekao:" a vidi moja studentica" i onda se osjećam pokakano i najradije bi se zabila glavu u perjani jastuk i gutala perje dok sve ovo ne završI. *načinje nutelu od 3kilograma koju je stari donio sa broda i perverzno šnitu kruha namaže debelim slojem*

kao da nije dosta šta se osjećam ko cjediljka jer sam shvatila da sam već sad trebala dat zahtjeva za neke papir štatijaznam da bo mogla prisustvovat prijemnom u sloveniji ( to mi je onako sos opcija ). a ja sam lijena pizda kojoj je teško doć tamo gore i onoj užasnooj ženi uputit bilo koju rijeČ. e pa onda trči jana. e pa onda trČi. :) znam da nisam najblistavija zvijezda u školskom sustavu al jebat ga! i najrazorniji meteor ima svoji 5 minuta slave. ja računam da su tih par minuta moje minute na prijemnom zagrebu. onda slijedi razarajući faktor:)
* sjedim zamoTana u deku svoju jer luftam sobu kako bi uništila sve bakterije porođene tokom noći zbog nedostatka zraKa*
i matuRalna zabava. * napravi facu u stilu: meni se ne daaaaaaa*. ok.divno kraSno. nemam partnera. nemam odjeće. ni ideje o odjeći. najradije bi se pravila da su maškare i obukla u odjelu ko dečki. moja stara je više oduševljena njome nego ja jer napokon će me vidjeti u "pristojnoj odjeći" kako to ona popjular kaže. na njen prijedlog da obučem neš svjetlucavo složila sam facu kao da mi je ponudila da si popapam gusjenicu umočenu u senF. ...speaking oF senf....ja neznam kakvo izvrnutu zrcalo gale ima doma al ona boja kose:: no no. no. :))) javljam se ja kojoj je -jelčy- tako u ponedjeljak dala kompliment: imaš nešto plavo na glavi. da bi se ustvrdilo da mi je to žila. baš sam bila sexy i zavodljiva. ja i moja žila. neznam kako je uopće se i vidla.i ona je od muke zbog škole iskočila iz svog mjesta. više je nema. al zato sam ja tu. u školi. uhu.uhu.
petak ću dočekat u stilu let3 čokolade: P(ička)etak za spas duše:)) idemo na đitarijadu. nakon mog fijaska prezentacije korčule u petaK slijedi počasno čaščenje same sebe piwama i svim ostalim. molim vas čestitajte mi kad me vidite na kreativnosti::: kako stvoriti diverziju da odvučete profesore od svog vidljivog neznanja:: donesite im na prezentaciju poznato korčulansko vino! bravo ja. moji sa korčule ko trotteri žele da pustim i broj pa ako im se vino svidi da...tralaalla. ne želim postat brižna ko rodney:)
idem prošetat šepavog svog psa brižnoG:) i uživat u jebenom suncu bar 5minuta dok on se ne izurinira!
papa.

Image Hosted by ImageShack.us

19.01.2006. u 10:27 | 20 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com