[tu pa tam]

blad iz tiker den voter.

bezizlazna situacija. rođaci from korčula. nose ulje. čim se radi o mogućem profitu eto ti njih na vratima. cmak cmak u obraze. malo o vremenu. malo o preostaloj rodbini koja nasreću nije došla.
" a..ženi se'". ima godina ko ja. kadkad zahvaljujem bogu što stari nije ostao živjet dolje i što stara se nije zaljubila u njegovu femili. sad bi bila sa trbuhom do zubi i prstenom na ruci. ustanovljuje se da ja nemam mogućeg ženika. " a kako to?!" čuđenje i izčuđavanje. a eto. smješkam se. hvataju me za obraze botux zatezanjem prstima. besplatni fit tretman.
ko i uvijek. u glavi listaju sve "drage i pristojne mladiće koje znaju". ne hvala. prvi i posljednji je bio kad su me upoznali sa tipom koji će nasljedit očevo pogrebno poduzeće. uz objašnjenje da je on glavna lovina na otoko jer tamo ljudi često umiru. uhu.
stara se pokušava pekmezit al joj ne ide. nisu oni ko njeni slovenci razumni i hladni. ovi ti se ugmize u kuću pa se snađi. razgovor o tome kako je ove godine izrodilo puno maslina. malo komentara na račun boje ulja. meni ponuda da ovo ljeto pro bono berem masline. na hvala.imam osjećaj da bi završila kremirat mrtvace. osjećam se ko pokusni kunić. žbalje u mene ko da očekuju nuspojave nakon ubrizgavanja nekog pokusnog lijeka. ko đek nikolson i betmenu: đoker osmijeh ne silazi. malo boli al ajde de.
pitanje godine: " ma meni nije jasno na koga si ti tako lipa". staroj bijes kroz uši. jer naši dalmatinci ne uviđaju da zanemare li mog starog..ostaje zavodljiva genetika moje majke.
nakon pomnog razmišljanja. " da! isti tata!.
to se zaključilo prema sljedećim slikama koje uvijek izvade.
kao i tata je htjela bit mornar....
ko i tata voli si cugnut vina
ova zadnje je prokomentirana " a ko je ovaj dečko". stara: "to je jana. jana. tada je bila popularna kosa". o da. morala sam nosit suknje dok mi nije izrasla da se zna da sam cura.
pitanjem kako "oni" potegla se rasprava o "onim" sa pašmana. njihova nepodnošljivost se i na dalekoj daljini može rezat nožem.
malo dave psa. malo dave staru. malo mene. obje pogledavamo na sat. repetiramo novu godinu.
znate kako uvijek u obitelji postoje ulizice koje sve daljnje rođake trpaju sebi makar živili u malom stanu. srećom ni mi nismo izuzetak. 1o minuta. 9 minuta. 8 minuta. 7 minuta. 6 minuta. 5..4..3..2..1. zvono. dupeulizički tetak točan ko urica na vratima. nosi sve kofere jer je ko jak ko herkules. a u biti bi se slomio da ne želi ostavit dobar dojam.
cmak cmak u obraze za pozdrav. da da...obećajem doć pomoć brat masline. tetak ozaren ih smješta u vozilo. obećaju da će mi za maturalno poslat vina. samo dajte.
rođaci otišli. bronhi efekt: lakše se diše. stara odahnula. ja osmijeh dobrog djeteta skinula.
taman kad sam pomislila da je gotovo do next jir sa old rođacima.
" e sad bi sljedeći tjedan mogli naletit slovenci jer..."
nisam ni slušala do kraja jer mi je bilo slabo.
danas idemo do točke na onaj dišpektakl tralalla. dekintirana i bez prijevoza / prijeti pješice / al neka . hoha und ich optimisti. živi punim gasom.
poZz.

06.01.2006. u 17:42 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com