[tu pa tam]

dragi djeda mraze....

...za ovaj božić moje su želje veoma ekonomične.
1) želim samo jednu bocu plina za svoju dragu majku,
kako bi i ova moja obitelj kao i sve ostale imala što jesti. da znam....ja sam kriwa što nema plina jer sam stavila grijati vodu za suđe i simo/tamo...pustila da se grije 45minuta. i opa. nema plina.
a onaj baKalar je sav napet da uskoči u vodu. a i neki koLaČ bi da se isPeče jako raDo.
a ja ne mogu popit kawu jer dok se na ploči zagrije pod borom ću izleći mLade.
2) želim nove lampice za bor da i on jadan ružan se pokaže u pravom svjeTlu. moj stari je kriv jer ne želi
nove lampice. ja mislim da je očito jako emocionalno vezan za njih od kad ih je kupio od barbe cigana na placi po jako pristupačnim cijenama. inače što god da on kupi/napravi je top kvaliteta, zato moja soba jako
friško pofarbana ima mrlja. al neka. stari napravio, stari blagoslovio. ispada ko da imam jajca po zidovima rasmrskana al neka.
3) želim nova vrata od portuna. ova su stvarno nepraktična. kako živimo u djelowima di je ledenica ko u toj tvojoj finskoj, baš mi i nije neka fora svako jutro izlazit van sa dvije opcije: a-opcija: zagrijat vode u padeli u poljevat bravu da se ključ okrene b-opcija: jednostavno preskakat ogradu ko da sam neki lopow.
ovo je uzročno-posljedična weza sa željom broj 1. no plin no nothinG
4) želim i trebam novi mobitel. moj je nažalost preminuo i eto. samo truli doma. nadam se da se neće ubrzo počet širit onaj vonj mrtvih mobitela.....
5) želim novog psa. koji ne želi me izbaciti sa mog dijela kauča i koji kad je bolestan ne traži moju sobu kako bi izbljuvo žutu tekućinu. i koji me sluša kad mu kažem : toto, ne!. i onda da svejedno mokar od kiše skoči na mene u piđami. želim malog istreniranog tuljana.
5) želim novi kišobran. jer ga nemam. a kiše padaju kad se sjete
6) želim godišnju zalihu bijelog waltera. da bih uštedila naravno
7) želim dugo priželjkivano putovanje u irsku za dvije persone. za mene i psa. njega bi prodala za piwe.
a sve je to naravno ne radi mog osoBnog zadovoljenja već čisto radi da mojo majci pružim psihički odmor od najdraže joj kći.
8) želim da mi članovi obitelji daju pare koje bi iskoristila u svrhu pirsanja jezika i samo jezika. ako bude kojih komplikacija da mogu reć da nije moja krivica što su mi oni dali paRe.
9) želim mopsa.
10) želim da prosvjetliš moju tetu u s vezi darivanja i da joj ne padne ove godine ponovii lanjski fijasko::glineni dupin na stalku. kojeg možeš pofarbat ako želiŠ. ajde djede..valjda imate neš ala " djedice na kvadrat" show di nekreativnim ljudima dajete bistrije ideJe:))

iskreno tvoja:::: jana.
ne zaBoravi neIzbejŽan poKLOn kaKo god da okreNeŠ:::snickerS:)
Image Hosted by ImageShack.us

23.12.2005. u 14:32 | 36 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com