[tu pa tam]

¤¤¤¤¤¤

viškovo uvijek u božiænom izdanju izgleda kao transvestit sa daltonizmom.
transvestit sa sviješæu o prometnim znakowima. semaforske boje all around us. poštujte naše znakowe.
vizualno polje mi je ratni invalid veæ 8godinu zastopce. ako veæ glasite kao neka snobistièka opæina unajmi nekog dekoratera kojem najveæi uspijeh do sad nije bilo ureðivanje štale da bi se otelilo tele.
i poèelo je antologijsko božiæno zlostavljanje veselim pop pjesmuljcima. od kojih istiÈem oèito žalopojku djeda mraza za izgubljenom ljubavlju: last christmas i gave you my heart. dok je božiæa bit æe i nje.
dobar mi je taj djeda mraz. misli da je faca. da. zašto djeda mraZ mora biti starac u poodmaklim godinama? da je sve fer bila bi pravedna preraspodjela. djeci starac, mladima zgodan tip sa zgodnom pozadinom. i onda se još kao društvo èudi kada mlada cura završi sa fosilom na kojem se jedino èvrsto drži još brada i novèanik. od malih nogu nas uèe da stari djeda mraz ispunjava sve želje. nešto iz djetinjstva se moralo odraziti na životni odabir partnera. valjda nakon što im objasne da djed mraz ne postoji u svakom starcu koji im kupuje sve u što upru prstom, vide reinkarniranog mraza.
ja sam valjda materijalistièki realist po duši tako da je moje saznanje o nepostojanju djedice bilo sasvim prirodno. više sam vjerovala u djedu novèanika. s godinama je zaboravniji i zaboravniji da bi trebao pustit nešto ispod mog umjetnog bora.
umjetni bor. užas. ako æemo se veæ igrati božiæa daj nabavi pravi bor sa iglicama a ne neki koji se ko elizabeth taylor nakon silnih operacija drži isto. ružno ga je vidit. možda ga se i babo natale boji.
uvijek ga ja moram krasit. možda zato šta nisam gadljiva?
a i brižan teve trpi xmas teror. uvijek jedni te isti filmovi koji božiæ uèine deja vu-em iz godinu u godinu.
samo èekam da me još romi grada rijeke poèinju zaskakivat po korzu" curo mege!mege! 5kuna mege!" i let the party begIn. i di je tu xmas duh po našim štandowim di se vijore natpisi: 5pari èarapa za 30kuna?
možda ih djeda pokloni svojim sobovima za božiæ. a i ja mislim da je djeda mraz homosexualac.
em radi samo sa muškim patuljicima. em ima samo muške sobove. da. oženjen je sa bakom mraz. al kako ta žena izgleda ne bi se èudila da ispod njene suknje ne viri držak metle kojim èisti pod od borovih iglica. da. djecu nam vesele gej djedice. i mislim da je posebno zapeo za rudolfa. zašto on ima crwen nos?
swe u swemu...grinÈ mood in asosijeJšn sa pojmom:mrtva umorna.stoga isprike hepi krisms spiriTs. vikeNd booka i priroda. ima da neko ide van. nema tu prehlade.
:) pozdraw
Image Hosted by ImageShack.us

08.12.2005. u 00:18 | 34 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com