[tu pa tam]

::i would wrap the world in clover, but you make me see my way..and i would die for you tomorow..would you come to me today:::

"zar te boli?"
ne. dala si mi injekciju u zub da bi mi kao umrtvio. da bi mi išla secirat do bola zub koji se nalazi na udaljenosti kilometra u zubnim daljinama od spomenuto umrtvljenog. gledala sam u figuricu nekog autića iz kinder jaja na polici, desno od stola sa priborom za mučenje. dar djeteta koje je svisnulo na mukama pretpstavljam kao i ja. htjela sam joj u grlo zavarit onu bušilicu dok joj je na licu titrao izraz zadovoljstva dok je jednom nogom gazila po onoj pedali kao da sudjeluje na street raceu, a rukama mlatila po mojem zubu sa bušilicom čiji mi se zvuk do pamtivjeka urezao u slušne kanale.
kao utopljenik sam se pokušala izvuć iz dosta nezgodne situacije malatareći rukama oko sebe..rušeći čašicu vode sa strane koja bi me kao olimpijskog maratonca dočekala kao znak olakšanja nakon duge i mukotrpne utrke. mrzila sam je. u tom sam je trenutku istinski mrzila. zaboravila sam da je od moje stare rod i da je samim time meni rod. baš sam je mrzila. ona je bila čisto opravdanje zubara u ulozi izumitelja električnih stolica. dok se ona čudila kako je moguće da me boli nakon injekcije koja bi i nilskog konja umrtvila...pokušala sam bol preusmjerit u nešto korisno. čupala sam joj navlake na električnoj.oprostite.zubarskoj stolici. i nakon pokušaja da mi kao krokodilu raščvori zube neuvjerena da je otvorena veličina uistinu moj maximum, i uvjeravajući prisutne da imam potencijala za "velike zalgaje"...da. pored bušotina na kojima nafte u zubima nije našla, žena mi je i pokušala što više otvorit usta do te mjere da su mi se ukočila. izgledala sam ko mlado neke ptice koja čeka da joj majka ptičurina dobaci koju glistu u usta.
nakon polsaTnog skalpiranja i arheoloških iskopina. izašla sam iz te ordinacije kao preživjeli u konc logoru. ubila me u pojam usporedbom da je prije mene bio neki "hamdija" i da nevjerojatno kako ta rasa ima zube u odličnom stanju. ja koja po uzoru na reklame trlja zube po vremenskim propisima i mali "hamdo" koji možda za đurđevdan i upotrijebi pastu za zube. di je tu fer?
da bi stvar bila tragičnija. injekcije je uistinu bila djelotvorna. o da. dva sata mi je desni obraZ bio umrtvljen. samo zub koji je trebao biti ne.
ostatak večeri sam bol zalijevala vinom:) da. petak vani. veri gud.inčrsting pipl. ehehe.
danas se začudo u mom malom mistu..(...) dešava koncert belFast fooda. idem ne. imam obleku.
maj direst majcu: kissMeImIrish:)
poZdraW:)
Image Hosted by ImageShack.us

03.12.2005. u 16:11 | 28 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com