[tu pa tam]

:::: you make a grown man cry ::::::

slušam *kotrljajuče kamene* i meditiram kao tele bez mozga pred televizijom u film koji je uslijedio nakon BB. da priznajem, nedjeljom uistinu pokleknem pred najvećim televižn porokom od kad reality postoji i pogledam u cijelosti taj BB. i mogu reći da mi ona željka ide na jetrena jetra. mrzim takve tipove cura koje su u ženskom društvu real kučke of d world a kad se muški kromosomi pojave u blizini transformiraju se iz guje šume striborove u charity iz strasti.
anivejZZ::: danas je dan zvan ¤ nedjelja je a a mrzim anorganski nedjelje pa iskoristim nedjelje da se odmorim od subote ¤
jučer bijasmo na famoznom ri-rocku i bilo je prejebeno izuzmemo li da sam ala heri poter levitirala po zraku cijelu večer. nekim ljudima je to dobro došlo za piparenje al srećom da brzo reagiram pa je određeni retardirani debil sa glavom nalik na lopticu za ping pomg koju koristi king kong, dobio tresak moje šake sve snage. da mi je netko dao priliku mislim da bi ga izcipelarila do jaja.
još sam par odličnih "uleta"doživljavala tokom večeri i jednu izjavu koja me natjerala da si promislim kako neki ljudi su zaista specijalci. ma. pkp me understanda.a moja direst per jer tako bila hepi da sam ja bila hepi kako je ona bila hepi. a perčila moja vidimo se sutra:))
i družila se pred kraj sa kolegicom piwom koja je ljubazno ustupila cigaretu kada mi je najviše falila:) ma bilo je tu mac bloger kolko sam ja skužila..eh eh.
moram spomenut ratobornu more koja je brijala na premlaćivanje ili čak i ubijanje dragog nam luke koji se brižan isprsio i spriječio me da dehidriram i kupio mi piwu. isprika peggy sha joj nisam ni kapi pustila.al u pitanju je bilo preživljavanje:)) lako more ona se družila sa rumom super dio večeri prije i nisu se puštali do samog kraja:)) hehe. i da...spaljena nam se pridružila u društvu "svetog dvojca":)
malo smo si i promrzli ne. kako naša riječko-talijanska snaga deeDee kaže: da smo ostali dulje sjedit na onoj pingvinskoj klimi doživjeli bi duhovnu katarzu zbog hladnoće:)) postali bi ravni bogovima jer bi bili nedodirljivo neoptopljive figure od leda i mesa. dakle. bilo je jako hladno i zato mi nije jasno kako se neke optimistic cure mogle na minus neki stupanj pojaviti u majci na bretelice??? ono omg.wtf?!
ja obično se zabundam da je teško iz daljine uopće raspoznat radi li se o muškoj ili ženskoj osobi. mda. voljela bi da su mi bubrezi i jajnici aklimatizirani na hladnoću ko njima al moji brižni su ko iz pakla. vrućina i samo vrućina.
glavno da sam ja mami rekla da sam cijelu večer provela u zatvorenim i nadasve grijanim prostorijama. izuzev šta sam bila po parku i zidićima na otvorenom.
opće zahvale idu glavnom autoprijevozniku večeri : maji aka startsmart. stavila bi vam svima linkove al mi je to u kvaru od kad je kvar. uglavnom zahvaljuje joj se gluha cura koja je vikala 6 tokom cijele vožnje:) evo kad i ako ja položim...biću ti taxista. iako neznam oće se tko usudit sjest sa mnom...hehe:))
anivjeZZ:::odo molestirat čokolade koje je kaZn d best dofurao from la italia:)
do javljanja:))
Image Hosted by ImageShack.us

20.11.2005. u 22:52 | 32 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com