[tu pa tam]

:::::danas mi je palo na pamet da ne podnosim( izbor iz tisućuIJedne stvari)::::::

-i ne razumijem zašto uvijek kada se ja tuširam mora nestat tople vode
-kada uvijek dobijem kraj sira ili salame u trgovini
-kada nitko osim mene ne kuži neku foru pa se sama sa sobom smijem
-kad me svrbi jezik
-kada tražim svoju pokaznu a znam da je tamo negdje
-profesore koi škripe kredom po ploči
-ne podcrtavanje naslova sa markerima u boji(?)
-kada u školskim weceima nema papira
-čučavce
-kada mi se počne tek pišat nakon šta pišam
-glupe razgovore o kestenima(!)
-kada mi netko dira kosu, ne zato šta je ljepa nego ne dira je kvragu
-jesti kremšnitu jer mi swe ispadne sa svih strana
-tipove sa narančastim hlačama
-bus broj 32.
-kapučino bez pjene
-grudice u mljeku
-zimi se iz toplog kreveta dići u hladnu sobu
-u toj hladnoj sobi se presvuć iz tople piđame
-kada operem zube i onda ko za vraga moram ić jest jabuku
-kad me netko pita "šta ti je" samo zato šta sam se neš zamislila
-kada taman se smjestim na kauč da gledam neki film i kada me stara digne da joj donesem čačkalicu
-starce koji me dižu u busu
-pedofile koji me odmjeravaju ko da sam kinder surprajz
-razgovarat sa svojim susjedima
-ribu
-ciklu ala mama
-whisky
-kako neki ljudi žvaču svoju hranu
-kada me nos počne češat tek kada dođem u pun bas ljudi a ne na stanici kada sam sama
-šta te jebene ženske stvari dođu uvijek u školi
-iritantne zvukove tuđih poruka
-samu pomisao na glatki papir( to me izluuuuđuuujeee )
-kada netko srče cedevitu
-kada netko žvače ko da siluje jadnu žwakaću
-kada netko ne pere ruke nakon wecea
-kada nekog pitam: ili/ili a on mi odgovori: da. ( jel me slušaš d fak?!! )
ima li ko slični nepodnošljivi popis...mda. .))
: : : : : : : : : : : :
: : : : : : : : : : : :
.....tek tolko od mene do preksutra......
PIESČINA: i dodajem ko danas doživljeno: nema veće neugodnosti nego kada poruku namjenjenu svojoj frendici u kojoj šaljete neke đusi/sweet detalje svoje veze..pošaljete svojoj staroj. većeg blama mi još nie bilo. oporavljam se. biće valjda bolje. valjda.....
Image Hosted by ImageShack.us

28.09.2005. u 22:36 | 29 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com