[tu pa tam]

:::nameless::::

glup dan do jaja i kobasice.
umorna sam ko da je horda divljih konja prešla preko mene i onda se ponovno vratila i po meni izvađala preskakanje vijače sa svojim potkovanim dvjema stražnjim nogama dok su im na leđim sjedila dva afrička slona koja se liječe na klinici zbog prekomjerne slonovske težine.
..dovoljno slikovito?....
i koi penis sada kada je ta fakin škola počela e bash onda se vrijeme sjetilo zasjat i ljepo me svaki dan sosit u busu..tako da kada se ustanem sa drvene stolice osjećam se ko da mie neko zaljepio traperice sa superGlu ljepilom. jeste da bi bio red da si kupim nove sa šugavo al krwawo zarađenom plaćom iz n.lista nove...al ono.
anivejZzzz:::
neki dan smo umirali ( opet na moj račun:bankrotiraću )..jer sam neznam kako ni shta iza na uhu imala kalodonta. ta pojava je neobjašnjiva u istoj mjeri ko činjenica da sam našla doma knjigu iz gradske knjižnice za koju nisam ni znala da imam. naslov je žešći: Ljubav je sjebana( D!)..dosjei x na kroejšN vej:))
i sjedi tako naša friki junakinja na geografiji i totalno se zadubila u ploču na kojoj nie bilo ništa al barem je izgledala ko da prati tok neoragniziranih rečenica koe e drobnjak pričo i čuje ona da neko nju zove:..janaaa.. i okrene se svojo susjediteljici i pita je ako ju je ona zvala a ova flegma se prene iz čitanja knjige iz geografije i pogleda je ko da je pala sa jabuke.
vrati se analizi ploče i par puta kimne profesoru ko"da da..kužim ja" i opet je neko dozove i opet pita a niko ju ne zove..cijela zadnja oporba čita knjigu iz geografije.
da bi ona nakon sata svima pričala kako je malo sišla s uma jer cijeli sat je čula da je neko doziva i već si htjela predbilježit kod psihijatra....da bi svi pukli od smijeha jer su je zajebavali a ona malo sišla s uma nie niš skužila.
.....trebala sam posumnjati kada sam vidla da svi čitaju knjigu iz geografije......
toliko je zabavno na matematici da sam da ne zaspim čak neš pitala svoju vatrogasnu fufu aka peggy...koa ima opasnu fire team from d opatija....i onda sam pala na razinu glupoće do razmišljanja o takvim glupostima....al oke... glavno da sam ja sama sebi razjasnila jel bilo prwo kokoš ili jaje..jer me to ful mučilo 45minuta prie zvona..došla sam do zaključka da ne kužim sha je tu tako intrigantno kada se zna da je bog stvorio od svake vrste po dva primjerka:muško/žensko..pa tako i kokoš i pijetla. pijetao zahopsao koku i eto jajeta.
i molim vas neka netko oduzme cigarete nepoznatoj curi iz prwog razreda koa se rasipa cigaretama a ne zna ni cigaretu držat u rukama...danas sam je promatrala i došlo mie da je prijavim socijalnom za zlostavljanje i iskorištvanje cigareta u prazno....kakav grijeh...još i marlboro puši.loše loše.
anivejZZ:::::
peggy/marcy und kelly su došle do zaključka da su one umjetničke duše i da će vjerojatno i one s obzirom da na swe završit ko prave umjetnice: sjediće u svom kafeu...brijat na boemski način života i redovno će recitirat bodlera "opajajte se".....:))) nema veze...utroje je lakše:)
odo sleep.
btw:pozdrav redateljici koa e oživila likove peggy/marcy i kelly. :))
Image Hosted by ImageShack.us

14.09.2005. u 22:53 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com